Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#279644
Er der nogen af jer, der har den her nye Marvel-brugerflade på Netflix (klik for video)?

Billede

(via reddit)

Egentlig er jeg bare mest nysgerrig på, om det er et forsøg eller noget, som Netflix har tænkt sig at rulle bredt ud. Sammen med den nye venstrestillede menu, HDR-fotos i brugerfladen og nu dette, ser det ud til, at Netflix har en del fokus på brugeroplevelsen for tiden.
#279653
Jeg har set den, blev lidt overrasket men ikke sådan negativt. Den kan godt bruges til store collections , f.eks Matrix 1/2/3 , Harry potter osv, hvis de gør det, for jeg synes deres serier/film er rodet, når det kommer til rækkefølge og skal finde dem.
#279701
Den blev taget ned , dagen efter jeg så den, så det kan godt være du havde den men ikke kom ned til den kategori og så nåede de at fjerne den inden du så den.
Jeg har på sony skærm den nye Netflix originals med store billeder og video men ikke på WebOS endnu og ingen app update hvis det skulle være kravet.
#279832
Skal vi lige nævne at de igår havde endnu en nyhed i layout på...

Den layout del, som ses på hovedskærmen i toppen når man kommer ind, synes nu også at dukke op længere nede imellem ens lister? Jeg fik en linje som siger:

"coming October 10: 22 July" som 3. linje på hovedskærm. Den er ikke set før.

Igen, dette er på en Sony skærm, har ikke checket LG.
#279862
Måske det har noget at gøre med bruger profilen? 22 July har jeg længe haft som reklame trailer, i toppen når man komme ind og nede mellem forslagene (fordi du så bla bla).

Jeg synes deres sortering er noget mærkeligt noget - rækkefølgen i Netop tilføjet og Nyheder ændre sig fra gang til gang man er logget ind (det gør den i hvert fald her). Den ene dag står en film f.eks. som nr. 10 under Nyheder, næste dag står den samme film måske som nr. 1 eller 2 - det er noget værre rod synes jeg.
#279868
Det som er unikt, mener jeg, ved den "coming " tekst, er at den ligger i en række for sig selv længere nede imellem de almindelige kategorier, og når man så rammer den, fylder den hele skærmen, og så kan man rykke ned til næste linje og den har sin egen række igen, det er ikke en del af mange andre, som f.eks dem jeg har set før.

Det er nyt her.
#281220
Hej.

Jeg er gammel superhelte-nørd, som har læst mange tegneserier i tidens løb. Jeg er ofte irriteret på, at man i film eller serier tillader sig at lave meget om på tegneserie-dragterne og andre ting i forhold til hvad der er rigtigt i tegneserierne. Derfor har jeg valgt ikke at se Netflix. Der er jo i film og serier ofte tale om helt andre superhelte en dem i tegneserierne. Så en forbryder som Keglekongen er ikke det samme i film som i tegneserierne.

Kærlig hilsen
Jan Hervig Nielsen
Ejer af et 40 tommer Full HD TV