Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#281084
Godt nok besynderligt.

Har du opdateret dit TV?
Har du valgt 16:9 som skræm størrelse uden zoom/ stræk/ osv?
#281086
Ja, det er sygt mærkeligt. Eneste grund til, at det ikke er så mega iøjnefaldende er pga OLED funktionen, med LED backlight, havde det set helt forkert ud..

Ja, jeg har opdateret det. Og jeg har prøvet alt det med format, zoom, stræk og ryk billede op/ned - højre/venstre.
#281087
Sidste shot.
Har du valgt billedeformat original?
Det skulle give 0% overscan.
#281090
Der er nok ikke andet at gøre.
Mega underligt, og så to gange.

Held og lykke!! :)
#281091
kender godt problemet, men ikke så voldsom, lige nu 1.1cm i venstre side og 0,7 i højre,
men det kan skifte så det er modsat. Det er som om billedet flyttere sig lidt diagonalt, har
hele tiden troet det havde noget med skærmskåner at gøre, så
mit er meget værre.
#281131
karuso skrev:Elgiganten, har også tænkt mig at tale med dem, nu ser jeg det hele tiden
Har I mulighed for at uploade et billede? Kan ikke rigtigt se det for mig.

Mit står helt perfekt, og jeg kan ikke finde noget som helst om det på nettet, men bliver helt nervøs.

Virkeligt underligt!!
#281138
Prøv at kig på side 18, nederst. Der har jeg uploaded 2 billeder.
Jeg skriver også her, da jeg intet har kunne finde om det på nettet. Hverken på dansk eller engelsk.

Jeg har idag været i kontakt med Philips. De har oprettet en sag i mit navn og bedt mig indsende en masse billeder af problemet. Jeg afventer nu svar fra dem. (de lovede dog at ringe tilbage i dag.. typisk...).

Men hende jeg talte med i morges sagde, at det enten ville blive til et tekniker besøg eller ombytning af varen/pengene retur..
#281140
Havde jeg set, men det siger mig ikke noget, jeg ser rammen og en sort kant. Det har alle TV.

Held og lykke med giganten!
#281143
Tjek, kan se det.
Tak!
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 36