Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Christopher B
#280405
Pønser på at købe dette til en udemærket pris:

https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... /p-867621/

Jeg er klar over at der er andre skærme med et bedre billede, så inden der kommer anbefalinger om OLED (som jeg øvrigt bruger som primære skærm), så læs hvad formålet er:
- Skal have pænt design.
- Hænge i et meget lyst rum, så høj lysstyrke og mat coating.
- Forholdsvis gode indbyggede højtalere.
- God smartTV platform
- Billedkvaliteten skal være ok, men ikke 1. prioritet (har en anden skærm til gode filmoplevelser).
- Ikke for dyr.
- Betragningsvinkel er ikke relevant (ved det er et IPS)

Der er ikke skrevet så meget om denne skærm, men jeg synes umiddelbart at den lever meget godt op til ovenstående krav. Overvejede også Sony XF90, men synes ikke om design eller styresystem er ok og i dette tilfælde er den lidt bedre billedkvalitet ikke en prioritet.

Hvad synes I om denne LG? Den har trods alt fået bagbelysning, så lidt bedre end sidste års LED :-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#280412
Vi håber at kunne få 9500 til test snarest. LG holder pt. øje med om den ikke skulle dumpe ind i udlånspuljen.
Af Christopher B
#280414
Super. Tror kun at tilbuddet gælder til søndag så tror jeg hopper på den.

Så kan man altid vente til Black Friday og se om Oled også skal opgraderes ?
Af thorleift
#285678
Hvordan gik det med skærmen fik du den købt og er du glad for den? Den får rigtigt gode anmeldelser rundt omkring(flatpanels har i hørt mere?) også sammenlignet med andre top lcd.

Den er helt nede i 10550 DKK for 65" og det gør den lidt attraktiv her.
Af Christopher B
#285687
Hej Thorleif,

Jeg nåede desværre ikke at købe skærmen, da jeg var ude og rejse, så endte med at købe et Samsung 55Q7, som jeg er ganske tilfreds med. Især fordi smart tv platformen fungerer så godt på Samsung, hvilket er vigtigt da jeg kun bruger streaming tjenester.

Men det lyder som et godt tilbud på 65" modellen :-)