Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Peter Pan
#280311
Kan man på bare ét år næsten fordoble sin løn? Svaret er ja, hvis man som
Henrik Clausen har fået vendt skuden som topchef i det danske designklenodie B&O.

Det seneste år har nemlig budt på en heftig lønstigning fra 6,6 mio. kr. i det forrige
regnsabsår til hele 12,8 mio. kr. i det seneste, fremgår det af B&O's årsregnskab.
Læst her.
Brugeravatar
Af bbplayer
#280312
Og bare 1 time efter gør du nummeret efter. Du føler virkelig ikke du taler OffTopic her men taler med dig selv og 1 anden , det er set.

Og husk, det er ikke DIN tråd, det er flatpanels, så derfor besøger man en tråd, og der er andre som styrer livet og ejer den, du skriver bare en uvedkommende kommentar, igen,igen.
Brugeravatar
Af Peter Pan
#280318
På tråden
'Er du til B&O - men ikke 100%'. Kan der debateres / skrives indlæg / gives svar.
Emner: Oplysninger om B&O/ Tv / Lydsystemer / Soundbars / Surround / Hi-Fi /
Diverse / Samt DIY. Så gå bare til den bbplayer, eller lad være. Det er op til dig.
Brugeravatar
Af Peter Pan
#280320
Rasmus Larsen kan jo vælge at flytte tråden til et sted på flatpanels.dk hvor
han mener ovenstående er rigtige placeret, eller slætte tråden. Sådan er det bare.
Brugeravatar
Af Peter Pan
#280331
Hvorfor indbygger de ikke en audiostreamer i de aktive BeoLab
højttalere, så vi ikke længere behøver at se på dem.

Billede

Leosgonewild har udført project på BeoVox Penta, så han kan
lytte til sine favorit track, og styrer musik fra din iPhone til højttalerne.
Som jeg ser det benytter han en ChromeCast.

Se også baggrundsbelysning fra BeoVox Penta af Leosgonewild
https://www.instagram.com/p/Bex4AdxAj4F/
Brugeravatar
Af Millemis
#280356
bbplayer skrev:Hvis jeg har spørgsmål til B&O som allerede er omtalt her på forum, så stilles de i rette tråd, og dette er ikke den.
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor det mon så er?

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#280357
Peter Pan skrev:Hvorfor indbygger de ikke en audiostreamer i de aktive BeoLab
højttalere, så vi ikke længere behøver at se på dem.
Jeg kan da ikke se min ‘audiostreamer’ (den er gemt væk i et skab) - jeg kan se det, der bruges til at bejene den med = Bang & Olufsen-app’en og andre relevante på min iPad.
Og jeg kan bruge den på flere (sæt) højtalere hhv tv med højtalere.

At bygge den ind i ‘de aktive beolab højtalere’ giver vel kun mening, hvis man blot har et sæt - en slags ‘standalone BeoSystem’.

P.S. Hvis man kun har brug for Chromecast-protokollen til streaming, er det da ok at gøre som ‘leosgonewild’ har gjordt.

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#280379
Udover jeg ikke syntes om Leosgonewild's discolys, ved jeg at BeoVox Penta
er passive højttaler, og dermed har han en forstærker stående et sted. Så må
det da være bedre at placerer en ChromeCast ved forstærkeren. Ellers giver det
da en masse kabel rod, som også ses på billedet.
Brugeravatar
Af Peter Pan
#280427
Hvordan ser du forskel på aktive BeoLab 4000 version Mk 1 og Mk 2.

Faktisk er det usandsynligt, at kunderne har bemærket ændringen hvis de ikke har fået
det fortalt. År 2007 blev BeoLab 4000 Mk 2. indført, næsten uden varsel. Den vigtigste
ændring, var brugen af ICEpower forstærkere til at erstatte den AB forstærker type som
ligger i BeoLab 4000 Mk 1 højttalere type EU-6636, DK 6637, fra år 1997.

Lys dioden på en Mk 1 fungerer som en kontakt, man kan trykke ind og ud, for at tænde
og slukke højttaleren. På BeoLab 4000 Mk 2 er der ingen tænde og sluk funktion, men
kun en lys diode.

Billede
Billede
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 326