Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lhvidegaard
#280321
Hej derude

Er der nogen af brødrene der med succes har sluttet et par bluetooth høretelefoner (eller en højttaler) til en Philips OLED803?!?

Jeg har i weekenden hjulpet min gamle nabo med at hænge sådan en fætter op. indstillinger. Det gik fint, og jeg var lidt af en en helt efter at have fedtet lidt rundt med nogle grundlæggende billedindstillinger på fjernsynet :)

Så bad han mig om at sætte et par Bose QC35 trådløse høretelefoner til, så han kan se film på høj lydstyke uden at tage livet af konen. Og så gik det ellers galt.

Jeg kan simpelthen ikke få det fjernsyn til at snakke med høretelefonerne. Og for den sags skyld heller ikke med en anden bluetooth højttaler som jeg hentede derhjemme. Det KAN selvfølgeligt være at der er noget i vejen med fjernsynet... men det er absolut også en mulighed at jeg gør noget helt vildt dumt eller overset det oplagte (det er set før).

Er det lykkedes for nogen af jer derude at forbinde noget til det tv? Og har i i så fald nogen tips?

På forhånd tak!

/Lars
Af JensF
#280322
Det korte svar: Det er ikke muligt at koble en bluetooth højtaler til dit Philips fjernsyn.

Det lidt længere: Det er åbenbart ikke muligt at synkronisere lyden ordentligt (lyder dumt, ja) så derfor er muligheden blevet fjernet. Du skal bruge en soundbar eller lignende som tillader det, men der er altså ikke mulighed for at gøre det direkte.

Jeg har selv en POS9002 og et par Sony MDR1000X som jeg også tænkte ville være et lækkert match.
Af lhvidegaard
#280326
Argh! Men så undrer det mig lidt at det stadig står beskrevet i brugermanualen som en mulighed...

Men mange tak for hurtig afklaring!!!

Mvh Lars