Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#280260
Anmeldelsen afspejler jo blot, at Android 7 på en ældre chip er ved at føles lidt bedaget. Og så var der lidt bugs, som gjorde ondt i visse situationer.

Jeg har AF9 stående nu og forskellen mellem MT5891 og MT5893 chipsæt på hhv Android 7 og 8 er som nat og dag. Hvor meget der skyldes Android 8 ved jeg ikke (næppe så meget), men det viser blot at man altså godt kan skubbe på Android hvis man bare lige får en bedre processor i. Ligesom det er tilfældet med Shield.

Det er svært at gå galt i byen med OLED, så “underliggeren” er stadig ret høj hvis bare panelet er i orden.
Af Turbo
#280280
Blackspot4200 skrev:Det er mig en gåde hvorfor man vælger at have 2 HDMI indgange som ikke leverer fuld båndbredde til 4K HDR 4 60 Hz når skærmen har 4 indgange. Der kan både Philips, Sony og Panasonic lære noget af LG.
Det bed jeg også mærke i lige med det samme - det står oppe i toppen under spec. og lige efter alle spec. igen, altså noget af det første man ser.
Ja de kan, mit LG er ca. 3 år, har 3 porte, alle 3 understøtter 4k HDR 60Hz.
Af henrik.hansen
#280804
Jeg fik leveret mit 55 oled 803 tv i går som erstatning for mit gamle 46pfl8008 fjernsyn og er super tilfreds indtil videre - skal dog lige siges at jeg KUN lige fik testet tv'et i ganske kort tid. Glæder mig til at påbegynde en kalibrering af skærmen. Købte samtidigt en Sony UBP-800x afspiller, og glæder mig til tilslutte denne, skal nok vende tilbage med mine erfaringer løbende
Brugeravatar
Af Pede8000
#280829
Kanon! Ville være fedt med lidt feed back, det indgår i mine overvejelser når jeg skal op i 65"
Tillykke med det!!
Af henrik.hansen
#280845
har desværre ikke fået "nørdet" så meget med det endnu, håber der bliver tid i weekenden. Indtil videre har jeg i hvert fald ikke fortrudt. Fik sat UHD afspilleren til i går og det spiller, mangler dog at teste en rigtig 4K HDR film, troede der fulgte en med afspilleren, men det gjorde der ikke.

Billedindstillingerne er forsat på standard og de er knap så gode, men det ved man fra de fleste skærme, har ikke tilsluttet ekstern lyd endnu, men kan sige at der er fin lyd i skærmen, men ekstern lyd kommer der på. Har dog ikke pt noget der understøtter de nyere lydformater kører kun med DTS-HD MA og Dolby True HD.

Har fået testet lidt Youtube og DR's HBBTV og det fungrer bare hurtigt og uden problemer, har haft Philips i mange år, så menuerne er til at finde rundt i, har fået sorteret kanaler, men heller ikke mere
Af henrik.hansen
#280855
Det er også planen Torben og jeg har skrevet jeres indstillinger ned, satser stærkt på at kunne fixe indstillingerne i weekenden, har med et lille barn bare ikke samme "frihed" som før.

Er det rigtigt at det er HDMI 1+2 som kun er ægte 4K porte? Har tilsluttet min nye Sony UBP-X800 til HDMI 1, men har ikke haft fornøjelsen af se en film endnu - hverken blu ray eller UHD blu ray, men det skal nok komme. Har planer om at se deadpool 2 blu ray i weekenden og når jeg at samle en 4K film op - skal den da også nydes.
Af mads.thøgersø
#281126
Philips siger at fjernsynet ikke egner sig til at hænge på væggen, grundet Ambilight.
Fjernsynet har samtidig en meget lav fod

- Hvad gør man med soundbar? Findes der en løsning ala LGs TK10?
Brugeravatar
Af Pede8000
#281129
9002 (sidste års model) hænger super fint på min væg.
Ambilight fungerer fint, ser ud som om det svæver. :)
Brugeravatar
Af Pede8000
#281137
10 cm fra væg
10 cm fra væg
IMG_0013.jpeg (574.36 KiB) Vist 5457 gange
Vedhæftede filer
10 cm fra væg
10 cm fra væg
IMG_0012.jpeg (543.22 KiB) Vist 5457 gange