Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Slettet_8122018
#279027
Jeg var inde for at se en af de film som jeg har købt, men da boksen er blevet opdateret eller vilkårene er blevet ændret fra Apple's side så har jeg ikke adgang til mine køb mere, så jeg skal acceptere de nye vilkår for at få adgang til mine køb.

Og dette er jo et problem, for da jeg købte mine film var vilkårene en anden, så Apple kan ændre vilkårene og set i lyset af at de ingen garanti vil stille for at køb som er købt igennem iTunes altid vil være tilgængelig som de har refereret til i deres tidligere vilkår, kan de reelt komme med nye vilkår i fremtiden som man ikke kan acceptere, for eksempel at ens køb kan forventes at forsvinde på et tidspunkt, så er man blevet afskåret fra ens køb.

Det kan da ikke være lovligt, at blive nægtet adgang til ens køb som er købt på andre vilkår på et tidligere tidspunkt, jeg forsøger ikke at købe en film, jeg prøver bare at afspille film som allerede er blevet købt på et tidligere tidspunkt.
Af FDP
#279038
JanTheMan

Hvorfor skulle det være ulovligt at ændre på vilkår ?

Har du læst om disse vilkår stiller dig dårligere ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#279058
Så vist jeg husker, så kan du kun komme udenom ændringer ved at downloade filmene. Det må være samme problem, som med film der forsvinder pga skift af lokation.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#279216
Pedersen.86 skrev:Hvad bliver der af den test med Apple tv og homepods?
Det er mig der har trukket i håndbremsen. Der var for mange fejl i tvOS 11.4 til, at testen kunne udføres med nogen meningsfyldt konklusion (da tvOS 12 betaerne allerede kom i lind strøm og løbende ændrede på tingene).

Med tvOS 12 klar, mangler jeg bare lige det sidste. Testen kommer snart.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#279276
Jeg har allerede gennemtrawlet tvOS 12.1, men har ikke fundet noget nyt. Det eneste er vist, at man nu under afspilning i iTunes kan holde play-knappen nede for at vælge lyd-output via Airplay 2. Det kan ikke lade sig gøre i f.eks. Netflix.

Stadig ingen tegn på dansk 'TV' app, Siri eller universalsøgning :(
Af Makaus
#279765
Man kan nu starte Ultra HD streams i ViaPlay appen, det er dog kun 1080p på Apple TV, men det er noget bedre kvalitet og større båndbredde end deres normale 720p streams.
Af Vasen
#279767
Jeg oplever at når jeg pauser serier/film på f.eks Netflix eller HBO, så når jeg trykker start igen så er den hoppet 10-20 minutter baglæns, så jeg nærmest begynder forfra. Andre der har oplevet dette? Pænt irriterende ;;)

Det har den ikke altid gjort.
Af Vasen
#279768
Makaus skrev:Man kan nu starte Ultra HD streams i ViaPlay appen, det er dog kun 1080p på Apple TV, men det er noget bedre kvalitet og større båndbredde end deres normale 720p streams.
Hvad sender de i Ultra HD? Er blot nysgerrig. :)
Af Makaus
#279774
Af hvad jeg ved af, Formel 1 og ofte én eller to kampe i hver runde af Premier League og Champions League.

I går Juventus, i dag Dortmund.
Af bromberg
#279779
Makaus skrev:Af hvad jeg ved af, Formel 1 og ofte én eller to kampe i hver runde af Premier League og Champions League.

I går Juventus, i dag Dortmund.
Men det er stadig 1080p via atv 4k?
Hvorfor mon de kalder ultra - kan da håbe at det betyder 4k streaming så
Af Makaus
#279780
Ja 1080 med 4k versionen.

Men man har indtil for nylig ikke kunne afspille Ultra HD streams fra ViaPlay på Apple TV, så fik man bare noget information smidt i hoved, i stedet for streamen.

Forhåbentlig er det fordi de er ved at åbne op for andet end Chromecast Ultra og Edge.
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 103