Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Pede8000
#278694
Hejsa!
Nogen der har haft held til at opdatere til tvOS 12?
Jeg er på 11.xx og jeg får at vide at det er up to date.
Af Flemming Larsen
#278696
Pede8000 skrev:Hejsa!
Nogen der har haft held til at opdatere til tvOS 12?
Jeg er på 11.xx og jeg får at vide at det er up to date.
Det er vel først efter klokken 19 i dag?
Brugeravatar
Af Pede8000
#278697
Flemming Larsen skrev:
Pede8000 skrev:Hejsa!
Nogen der har haft held til at opdatere til tvOS 12?
Jeg er på 11.xx og jeg får at vide at det er up to date.
Det er vel først efter klokken 19 i dag?
Ok, tak for info. 8-)
Af lkodk
#278721
Og huurraaaaa!
Det ser sgu ud til at de langt om længe har fået fikset problemet med skiftende sort niveau når undertekster vises i Dolby Vision! :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#278725
lkodk skrev:Og huurraaaaa!
Det ser sgu ud til at de langt om længe har fået fikset problemet med skiftende sort niveau når undertekster vises i Dolby Vision! :)
Super! LG hentydede sidste måned til, at der ville ske noget på den front "omkring den 15. september", men efter det lange forløb turde man jo næsten ikke tro på det længere.
Af Bond
#278729
Rasmus Larsen skrev:Det tog sin tid, men på redaktionens Apple TV 4K har vi nu fået den nye sidestillede menu i Netflix app'en. Må være kommet samtidig med opdateringen til Atmos. :)
Den sidestillende menu på Netflix havde jeg også inden opdatering til iOS 12
Af Bond
#278731
Herligt at se at der nu er kommet Dolby Atmos logo på valgte serier/film.
I forstærkes display står der også Dolby Atmos, var næsten 100 på, at der ville have stået PCM da ATV 4K konvertere til PCM.

Til gengæld står der PCM på forstærkeren når der modtages et alm. Dolby Digital 5.1 spor. :o hmmmmm.
Af steen6400
#278745
Er det generelt at kun få iTunes film med Atmos giver Atmos? Jeg har 7 Atmos film, men kun Justice League giver Atmos på min SR6011. De andre titler er Jumanji, Martian, King Arthur, Jupiter Ascending, Wonder Woman og Kingsmen: The golden circle. Har nyeste beta, den skriver at enheden er opdateret.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#278748
Jeg så en tråd på et amerikansk forum tidligere i dag. Her har de i noget tid diskuteret det samme, men det lader til, at det faldt på plads da tvOS 12 blev udgivet i går. Der er i hvert fald flere, som nævner, at Atmos nu fungerer over en bred kam.

Så mon ikke det handler om, at serverne lige skal opdatere?
Af steen6400
#278766
Det er meget muligt, alle mine Atmos film virker i hvert fald nu :)
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 103