Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#277094
Jeg mangler det stykke man sætter under tv’et, hvis man vægmonterer og tager foden af.

Nogen der har sådan et i overskud
Af bromberg
#277861
Det er sådan et dæksel?
Vedhæftede filer
Det er sådan et dæksel her i gråt? Det på billedet er bare til mit 55"
Det er sådan et dæksel her i gråt? Det på billedet er bare til mit 55"
IMG_0959.jpg (643.9 KiB) Vist 3105 gange
Af peter50
#277872
Det er sådan et - i mørkegråt gætter jeg på - jeg pakkede det ikke helt ud.
Men det er til 65" oled.
- Hvis du kan bruge det kan du ligeså godt få det i stedet for at jeg bare smider det i skraldespanden.

Vh peter50
Af peter50
#278357
bromberg skrev:Det er sådan et dæksel?
Hej igen Michael,
Jeg er først kommet tilbage nu - det er da godt, at du allerede modtog røret i lørdags - hvad sker der dog for postnord?? ;)

Da jeg skrev til dig ang. indsæt billeder/ vedhæftede filer mente jeg det billede, som du sendte til mig - og som forhåbentlig kommer tilsyne, når jeg sender denne pb.
- Hvordan sendte du det til mig??
Send venligst pb når du får tid.

Vh,

Peter
Af bromberg
#278361
peter50 skrev:
bromberg skrev:Det er sådan et dæksel?
Hej igen Michael,
Jeg er først kommet tilbage nu - det er da godt, at du allerede modtog røret i lørdags - hvad sker der dog for postnord?? ;)

Da jeg skrev til dig ang. indsæt billeder/ vedhæftede filer mente jeg det billede, som du sendte til mig - og som forhåbentlig kommer tilsyne, når jeg sender denne pb.
- Hvordan sendte du det til mig??
Send venligst pb når du får tid.

Vh,

Peter
Hej Peter.
Ja det var da fantastisk den fandt min vej allerede lørdag:).

Hmmm jeg kan fandme ikke huske hvordan jeg har uploadet billedet, for når jeg nu trykker “indsæt billede”, kommer der ikke en menu hvori jeg kan vælge billede at indsætte.
Måske en kan hjælpe?
Brugeravatar
Af DaneLaw
#278374
Tester lige
Hvordan jeg egentlig indsætter billeder så de loader pr automatik når siden loades.

tjekker lige test billede.
Billede
Vedhæftede filer
IMG_20180911_134610.jpg
IMG_20180911_134610.jpg (129.64 KiB) Vist 2148 gange
Senest rettet af DaneLaw 11. sep 2018, 21:13, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af bbplayer
#278375
DaneLaw skrev:Tester lige
Hvordan jeg egentlig indsætter billeder så de loader pr automatik.
men mener bare jeg uploader via sitet attach feature og tager det direkte link og ligger ind i img tag tegn
tjekker lige test billede.

det virkede. (tror jeg var for hurtig)

Er det ikke vedhæft billede, når det er klar, så vælger man indsæt billide inline, som står udfra billede man lige har uploadet?
Brugeravatar
Af DaneLaw
#278377
Jep' attach filen og indsæt og åben linket og tag link-adressen og prop det ind imellem img ---- /img bb codes som ligger foroven i menuen. så loader den billedet i selve linket pr automatik som tilfældet foroven.. :)