Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#278010
Beckham skrev:Har nu gået skærmen igennem og den ser ud som ny. Men ja, den er næppe splinter ny, så ville den jo vel være kommet i original kasse. Det gode er at der ingen fluer er inde i den her...;-)
Min nye XF9005 kom også uden kasse, ham der kom med den sagde de brugte kassen til at sende det andet retur i.

Var dog ikke i tvivl om at mit var nyt.

Alt beskyttelse osv sad stadig på det, fjernbetjeningen var stadig pakket ind osv.

Men altid noget du fik en bytter, om det så er det ene eller andet, så er det stadig bedre end fluer.
#278077
Stort cadeau til Sony, herligt at se de tager ansvar for tordenfluer på relativ ældre produkter hvor de 2 år synger på sidste vers og hvor vi ser andre producenter afvise..meget vel kva forbrugerklagenævnets afgørelse.
reptilen skrev:Har i dag modtaget mail fra Power om, at jeg vil blive kontaktet af deres fragtfirma indenfor de næste 72 timer med henblik på at den kommer til service :)

Så indtil videre er det da positivt. Så må vi se hvad det hele ender med.
Godt at se de er blødt lidt op, ellers så send Power et link til denne tråd og anmod om den ansvarshavende i kundeservice er med inde over og jok lidt i det.. evt med Elgiganten og andre producenter som åbenlyst tager ansvar, og spørg råt for usødet' om man på techbasis laver en giga fejl ved at vælge Power som forhandlerkæde iforhold til lignende sager hvor Elgiganten jo tager ansvar for nøjagtig samme problem,(Power har brugt en del energi på at nurse et tillidsfuldt ry, så kunne ændre noget hvis de sort på hvidt kan fornemme at deres nærmest konkurrent faktisk føre en anden praksis)

men jo det er provokerende at man skal helt ned af den boldgade, for jeg kender godt nok mange som bare ikke er sådan indrettet, ikke mindst min mor som er tillidsfuld så det halve kan være nok, når det kommer til sådanne firmaer og slet ikke er typen der slår i bordet, men ville i givet fald tage den afvisning der er pastet i tråden' for gode vare.
#278308
Så fik jeg mail fra Power med link hvor jeg kunne følge udviklingen med mit tv.

Det er nu blevet undersøgt og det vil koste små 13.000 at få det repareret. Ca. 1.000 kr mere end jeg gav for det i sin tid.

Der står i en note at power betaler for rep, men nu vil de undersøge hvorfor det er så dyrt.

Så nu må vi se hvad det hele ender ud med.
#278397
Så er der kommet nyt svar på Power efter de har hørt fra værkstedet, hvorfor prisen på reparationen er små 13.000 kr:

“Vi har nu hørt fra værkstedet, det er fordi det er hele panelet der skal skiftes.
Og dette vil ikke blive taget på reklamationen, og derfor er der kommet pris overslag til dig.

VI har dog forespurgt Samsung om det kan være rigtig, så lige nu afventer vi svar fra dem.”

Det er fint nok de afventer svar fra Samsung, men jeg har jo købt det igennem Power, så kan ikke forstå hvorfor det kommer til at have indflydelse. Samsung har jo også skrevet en gang at jf. deres regler og vilkår dækker de ikke tordenfluer når det er over et halvt år gammelt. Så tvivler på de har skiftet mening.

Holder stadigvæk på, at når tv’et ikke har så meget som en ridse og ingen tegn på slid, så skal det dækkes under reklamationeretten når den jo trods alt er 24 måneder i Danmark. Ellers så kan man jo ikke bruge den til noget.

Spændt på hvad de ender med at sige. Ellers så bliver der som tidligere nævnt oprettet en sag ved forbrugerklagenævnet.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22