Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#276718
Den har jeg set Torben, jeg synes bare det er ret svært at overskue når man ikke er inde i alle fagudtrykkene.
Jeg aner ikke en kæft om elektronikken bag skærmen, jeg kan bare se når jeg synes det ser træls ud. Og det synes jeg den nye samsung skærm hælder til. Jeg kan virkelig ikke bestemme mig før om jeg bør smide 2-3000 mere og investere i et OLED i 55".
#276734
Du behøver ikke at smide 2-3000 mere, få nu returneret det Samsung TV mens tid er, og få pengene tilbage, du bliver alligevel aldrig tilfreds med det. Køb istedet dette til samme pris, altså 8000,- Det er noget af et fund til prisen. :) Men skynd dig, da der kun er få tilbage.

https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle ... /100354607
#276778
Har du prøvet forskellige billed-profiler?
Har du prøvet at slå alle digitale kredsløb fra under avancerede indstillinger?
Hvis ikke, synes jeg, det er værd at prøve, da jeg er en af dem, der absolut hader al form for motion control...
Senest rettet af Supergris 24. sep 2018, 18:33, rettet i alt 1 gang.
#276783
Står i bilka og skal have læsset et 55pos9002 i bilen.

Mht til at slå alt fra, så havde jeg prøvet at slå alle former for enhancement fra, det gjorde det bare værre. Muligvis mine øjne den er gal med, men der var langt bedre billede på mit gamle 46hx800
#276784
mcwoodslug skrev:Står i bilka og skal have læsset et 55pos9002 i bilen.

Mht til at slå alt fra, så havde jeg prøvet at slå alle former for enhancement fra, det gjorde det bare værre. Muligvis mine øjne den er gal med, men der var langt bedre billede på mit gamle 46hx800
Bliver spændende at høre om du opnår et bedre billede med OLED.
Husk lige at få skiftet bort fra den billedeindstilling den har "ud af kassen"..

Der er masser af anbefalinger til indstillinger her og ude på nettet.

Tillykke med det, jeg er rigtig glad for mit, det er bare for småt... :D

Kigger efter 65", og har kun haft det siden marts 18.
#276787
Tillykke med TVet, brug indtil videre billedindstillingen ISF dag, eller ISF nat, og husk at opdatere det til Android 7.0. Nej, der sidder ingen beskyttelsesfilm på skærmen.
#276794
Nu har jeg siddet og kigget lidt på det nye tv, både yousee kabel tv, herunder fodbold og diverse, har kigget lidt på plex og Netflix via shield. Hold nu op en forskel på det nye og så det Samsung der blev returneret. Det var den helt rigtige beslutning at levere det tilbage. Er du svimmel en kvalitetsforskel, og så til samme pris, dog 10" under. Tak for gode råd, tips og tricks. <B
#276797
Ja, der er en kæmpe forskel på de 2 TV. Prøv evt. at gå på youtube og afspil noget video i 4K, så bliver du virkelig imponeret vil jeg love dig. Velbekomme, og god fornøjelse???