Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Irma_N1
#275917
Hej alle

Jeg kunne godt tænke at supplere min LG OLED med en soundbar der understøtter ATMOS. Udover LG, har jeg en 4K apple tv og en samsung ultra HD bluray afspiller.

Så hvad er den bedste soundbar derude der gør ATMOS godt?
Af Supergris
#275918
Personligt, ser jeg en soundbar med Atmos mere som en gimmick, end noget der er værd at gå efter, da du aldrig får den rigtige effekt ud af en enkelt højtaler.
Jeg ville hellere gå efter en løsning, hvor lydkvaliteten er i højsædet...

En god ide, i en tråd, hvor man spørger efter konkrete bud, er det altid en god ide, med et budget.
Af Irma_N1
#275930
Jeg er bare ikke så meget for at der skal være så mange højtalere der fylder, kabler osv. En soundbar med OK atmos er nok for mine ører.
Budget er lidt ligemeget tænker 5000-10K...
Af Irma_N1
#275931
Ud fra undersørgelse på nettet så lyder det til at være en kamp mellem Samsung HQ-K960 (med trådløse baghøjtalere) og Sony HT-ST5000 ....nogen der har erfaringer med disse to?
Af bromberg
#275932
Torben Rasmussen skrev:Personligt venter jeg lidt på at Sony opgraderer deres ST5000 med baghøjttalere.
Jeg spørger lige igen Torben - siger jungletrommerne da noget ift det? Altså på st5000 eller tænker du en opdateret st5000v2?
Brugeravatar
Af hans123
#275934
Til trådstarter

Har en Sony st5000 som ikke er helt tosset
Den har atmos og laver noget der minder om det. Måske en af de bedste lige nu

Mangler mulighed for baghøjttalere. Men ellers meget fornuftig
Af Irma_N1
#275962
hans123 skrev:Til trådstarter

Har en Sony st5000 som ikke er helt tosset
Den har atmos og laver noget der minder om det. Måske en af de bedste lige nu

Mangler mulighed for baghøjttalere. Men ellers meget fornuftig
Tak for det - må tjekke den ud