Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#274030
I første omgang så er det vel rimeligt nok ift den alder de første Sonos enheder efterhånden har. MEN det er lige præcis det som Sonos har brugt som salgsargument og bestemt også har sikret sig deres del af kunderne på, så det er skidt de går imod det nu.
Dernæst kan man “undre” sig over deres krise. Markedet er blevet ret stort og alligevel (imo) er Sonos ikke villige til at flytte sig. Eksempelvis forstår jeg ikke hvorfor man ikke stiler efter at tage en bid af soundbar markedet. Bevares det gør de, men deres produkter er efterhånden uddateret.
Markedet er kæmpe stort og så præsentere de noget så skuffende som en beam? Fatter jeg ikke.
#274045
Mig bekendt blev ejere af den gamle fjernbetjening kompenseret med et relativt højt beløb, da den blev udfaset. Godt nok først efter lidt pres, men det var ikke et cut, hvor man blot skulle smide remoten ud.
#274058
Torben Rasmussen skrev:Har overvejet det samme. Jeg kan dog ikke helt afgøre om jeg vil savne bagkanalerne for meget.
Står præcis samme sted. Kom der bagkanaler til st5000 var jeg slet ikke i tvivl, for jeg er desværre meget overbevist om at jeg vil savne bagkanalerne.