Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#273520
Det er også stadig en rigtig fin skærm :) Vi ved ikke om de laver flydende overgang af panelerne, men min mavefornemmelse siger mig, at POS9002 og OLED873 har 2017-årgangen. De nye modeller der lanceres på IFA får 2018-årgangen. Philips har lidt udfordringer med at sikre sig nok paneler fra LG.Display. Det virker som om, at LG (naturligt nok) og Sony har prioritet.
Af o27
#273605
Så er min 65OLED873/12 pakket ud og fået lov at køre et par timer. Ser SRB-BRA via YouSee 4k i UHD - WOW WOW WOW. Meget imponeret over billedet, og der er ingen problem med at billedet svinger fra lyst til mørkt som jeg havde på min A1.

Skiftede over på ISF dag og selv i høj sollys var der fint billede, og helt kanon nu her når der er knap så meget lys. Selv SD kanaler står fornuftigt.

Naturligvis for tidligeligt til at komme med meget andet info, men førstehåndsindtrykket er imponerende - umiddelbart godt tilfreds med skiftet fra A1
Af sandermand
#275480
Så har Elgiganten også fået Philips 65" 803 på listen:

https://www.elgiganten.dk/product/tv-bi ... oled803-12

D. 28/8, baby.

Noget jeg dog er lidt chokeret over er hvordan 803eren kan koste MERE end 873eren, når det er den samme skærm, men med en "grimmere" fod.

Sådan som jeg havde forstået det, skulle 803eren være den billige, 873eren være mellemvejen og 973eren være creme-del-la-creme med fed fod og god lyd.

Er der noget jeg har misforstået, eller kan vi forvente at priserne justerer sig, som vi kommer tættere på?

Jeg ville være sur røv over at købe et TV til 30k, som jeg har gået og ventet 1 år skulle udkomme til omkring 15.000kr.
Af Fest
#275482
Jeg er også overrasket over at se at 803'eren står til 30k imens 873 står til 15k? Jeg havde også gået og ventet på 803, men kan vel lige så godt købe 873 til den pris så..
Af sandermand
#275484
Fest skrev:Jeg er også overrasket over at se at 803'eren står til 30k imens 873 står til 15k? Jeg havde også gået og ventet på 803, men kan vel lige så godt købe 873 til den pris så..
Jeg regner med at ringe til dem imorgen og høre hvad der foregår med den pris. Det er helt vildt.
Brugeravatar
Af Pede8000
#275485
Jeg tror det er en liste pris. 55POS9002 står stadig til 22k på philips.dk Det koster som bekendt 8k nu. Elgiganten har nok ikke fået en endelig udsalgspris endnu, men valgt at sætte den på hjemmesiden trods alt.

Det skal nok komme ned på niveau med konkurrenterne. Mon ikke?