Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KeWa
#272144
** SOLGT SOLGT SOLGT ***

Grundet ønske - og ikke nødvendighed - for fornyelse sælger jeg mit 50” Panasonic VT50, der er købt maj 2012. Kvitteringer haves.

Fjernbetjening og ubrugte 3D-briller medfølger.

Vægophæng og endnu ikke udpakket bordstander kan medfølge.

TVet hænger i et ikke-ryger hjem i Skovlunde/Ballerup.

Kom med et seriøst bud.

Evt kan PS4 Pro indgå i handlen.
Senest rettet af KeWa 2. jun 2018, 13:09, rettet i alt 1 gang.
Af thorleift
#272220
Hej KeWa,

Jeg vil gerne byde 1500 kr. Jeg behøver ikke 3d briller(eller ps4) men går selvfølgeligt ud fra den ikke har nogen fejl eller skavanker.
Af PeterD
#272248
1500 kr.

Kan godt se jeg så var gavmild over sælger da jeg købte et..

Prisen falder selvfølgelig hurtigt og mit blev leveret og installeret, men alligevel..

Nu skal alt jo være grønt og energivenligt med LCDskærme under 10.000 kr..Lidt ærgeligt for plasmateknologien som stadig slår LCD på sortniveau, måske farver? og betragingsvinkler.

Det er svært at se massiv forskel fra 4K og 1080 når du sidder 5-6 meter væk..
OLED har et lysere billed og farverne står endnu skarpere/klare med mere fylde, men der kan god klemmes mange gode timer ud af et godt plasmatv stadigvæk..også i 2018-2019.

Hvis et 50" Plasma går til den pris, så tør jeg ikke tænke på hvad et 2-3 årligt 55" Samsung LCD KS9000 samt MU serie, Philips, Sony eller LG LCD ryger til, om 1-2 år..

Det kan ikke være meget..
Af PeterD
#272250
Heldig køber, for jeg er supertilfreds med mit.

Og så er det bare bonus at skærmen har en så udemærket antirefleksbehandling, især når det er sommer og man har vinduer.
Af Supergris
#272251
Nu ved du jo ikke, hvem der købte skærmen og til hvilken pris, PeterD.

Kan vi få stillet vores nysgerrighed, og få den endelige pris oplyst? :)

Har du allerede handlet ny, og hvad endte det med?
Af PeterD
#272254
Supergris skrev:Nu ved du jo ikke, hvem der købte skærmen og til hvilken pris, PeterD.

Kan vi få stillet vores nysgerrighed, og få den endelige pris oplyst? :)

Har du allerede handlet ny, og hvad endte det med?
Går ud fra at det er mig, Suprrgris hentyder til..Jeg har jo skrevet herinde et par gange vedr. nyt tv i år. Først skiftde jeg fra LCD til et Plasma i soveværelset 42" X50 det mener jeg jeg købe for 700 kr med levering (kørsel 30 kilometer). God tilfreds det er rart når man kommer sent hjem og lige skal følge med i 22 nyhederne i bedre kvalitet eller i en god lørdags eller søndagsfilm inden Ole Lukøje kalder..

Så blev det fruens tur...Nej, stuens tur. (Fruen kan altid få en tur)

Et budget plasma blev opgraderet fordi det kriblede i fingrene..

Kan ligeså godt sige det som det er og spille med fuldstændig åbne kort..Jeg har ikke råd til OLED, da jeg stadig syntes 8-9000 er en tand i overmunden..nej, i overkanten, for at se lidt film, bluray, formel 1 og Cecilie Frøkjær..

Det bliv et 50" ST60 med levering 40 kilometer til 2000 kr mener jeg det var (eller var det 2500 kr).


Måske overkill for nogle, men da Plasma stadig er bedre end LCD/LED/ULED/QLED til at vise sort og ved bevægelser/sport, så er jeg godt tilfreds med tanke på at et godt tv hurtigt ryger på i 6666 kr (Sony XE90) og Samsung en 7-8000 kr.

Godt nok fra marts 2017 men alligevel...

"The plasma is a 1080p resolution TV. The OLED is 4K resolution TV. Does the resolution bump on the OLED make a difference? Not really. In both rooms I sit about 10-12 feet away from the TV, and at that distance, it's hard to tell the difference between 1080p and 4K."

https://www.google.dk/amp/s/www.cnet.co ... is-better/
Af Supergris
#272256
Det var nu ikke dig, PeterD, jeg spurgte til, men OP; alligevel var det da lidt lækkert lige at høre en historie fra den virkelige verden... :)
Af Basto
#272263
( PeterD) Det vigtigste her er netop at selv om vi absolut ikke er enige, så er du tilpas og har valgt det der er rigtigt for dig. Alt for mange som ikke ved noget om elektronik osv køber noget en smart sælger manipulerer dem til at de ikke kan leve uden

Mvh Michael
Senest rettet af Basto 2. jun 2018, 11:21, rettet i alt 1 gang.
Af KeWa
#272264
Jeg var faktisk i Power for at hente et c7 i torsdags, men sælgeren blev ved med at tale om c8, QLED og Sony. Jeg fik ikke engang lov til at holde fjernbetjeningen til c7. Jeg forlod uden at købe.

Her nu bestilt tv’et til afhentning i Power i eftermiddag, så jeg slipper for den trælse sælger. Dog skal jeg bruge et vægophæng. Nogle anbefalinger (gerne med links til Power)??
Af KeWa
#272268
Supergris skrev:Kan vi få stillet vores nysgerrighed, og få den endelige pris oplyst? :)

Har du allerede handlet ny, og hvad endte det med?
Jeg fik et tilbud på 2.300kr, som jeg takkede til, men fordi jeg desværre manglende det stykke, der skal forbinde tv og fod, slog jeg 300 kr af prisen, som derved blev 2.000kr.

I eftermiddag køber jeg c7 hos Power, der sælger det til 9.999kr.