Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gromit
#271826
Supergris skrev:Han tænker, tror jeg, at lagrene for 2017-modellerne er ved at være tømte, og de nye modeller er noget dyrere, men ikke betydeligt bedre...
Der er stadigvæk mange LG 65” C7 på lager.

Og min snude siger mig, at det er 65´eren, som vi vil se kampagner og gode tilbud på inden sommerferien - måske i omegnen af 15.000,-

Omvendt, er man ude efter en LG 55” B7 eller C7, så er det nok ved, at være sidste udkald, da jeg ikke tror, at de vil falde væsentligt mere i pris end ca. 8000 - 10.000, som vi ser nu.

Bare et gæt. ;)
Brugeravatar
Af bbplayer
#271827
Gromit skrev:Omvendt, er man ude efter en LG 55” B7 eller C7, så er det nok ved, at være sidste udkald, da jeg ikke tror, at de vil falde væsentligt mere i pris end ca. 8000 - 10.000, som vi ser nu.

Bare et gæt. ;)
Trådstarter skal sælge sit B6 55" og købe et 65" :) Så helt sikkert ikke en 55" han kigger efter lige nu.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271830
Scoring skrev:
Supergris skrev:Han tænker, tror jeg, at lagrene for 2017-modellerne er ved at være tømte, og de nye modeller er noget dyrere, men ikke betydeligt bedre...
Hvor sikre kan vi være på det? Jeg mener jeg købte et af de absolut sidste i Elgiganten d. 4/9 sidste år, hvor 7 serien var rullet ud i et godt stykke tid.

Vil 7 serien have kortere levetid på lagrene?
B6 var speciel. Og kun i 55”. LG holdt den længe på markedet og det skal du bestemt ikke antage sker igen. Og slet ikke med en 65” model, som produceres i langt mindre styktal.

Vi ser det samme show hvert år, hvor folk render paniske rundt efter sidste års modeller fordi de liiiiige skulle spare de sidste 200 kr, som de jo nok ville falde med om kort tid... og så er det for sent.
Af lennon
#271833
Jeg skulle have ombyttet et 65” E7 hos Bilkas netbutik for ca en måned siden . Den var gået i restordre, og jeg kom på en form for venteliste . I mellemtiden er den helt forsvundet fra deres hjemmeside og erstattet af 8-serien . Det tolker jeg ,som udgået/tømt lager . . .
Af PeterD
#271920
Får lige at få nogle tal på så sælges der OLED på dba. dk

Et 55" B6 ligger til salg for 7400 kr og også 7999 kr. i Storkøbenhavn.

Et helt nyt 55" B7 koster 9999 kr

Vildt at man snart om 2 år, kan købe OLED for 6-7000 kr...

Dejlig udvikling 8-)
Brugeravatar
Af hifreak
#271924
På DBA tror folk altid det er guld de har i mellem hænderne. De priser er ret urealistiske i forhold til nyprisen i dag :)




Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Af LHM
#271929
Hej Scoring, hvis du vælger at sælge, ændrer du så tråden her til en salgstråd?. spørger fordi jeg er ny herinde.
Af Scoring
#271935
Enten det, eller lave en ny - der er pt. flere interesserede :) det er jo heller ikke så forfærdelig mange af dem på brugt markedet, mest af alt vel fordi det er en fuldstændig fantastisk skærm, så det er vel kun størrelsen man kan brokke sig over.
Brugeravatar
Af bbplayer
#271936
Jeg ville ikke underbydes, så hvis du har ryggrad og kan vente, så prøv at være den dba bruger som tror din skærm er 6500kr værd. Der er også købere derude, som godt ved skærmen er fantastisk og udbuddet ikke stort nok, så kan du altså stadig få en god pris, fordi efterspørgsel og udbud på brugt markedet endnu ikke er så stort.