Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Scoring
#271793
Hej Flatpanels.

Jeg begik jo den klassiske fejl ved mit sidste TV køb, at jeg købte for 'småt'. Nu irriterer det mig egentlig, at jeg ikke gik med et 65".

Jeg overvejer lidt at bide i det sure æble, og erkende min dumhed og tage den afskrivning der nu har været på mit nuværende 55" - men jeg skal lige se, hvor stor afskrivningen er.

Så hvad tænker i et LG B6 55" kan sælges til nu? Det er købt d. 4/9 hos Elgiganten så selvfølgelig stadig en del tid med garanti endnu.
Brugeravatar
Af hifreak
#271796
Såfremt det bliver et salg, kunne jeg godt være interesseret. Hvor befinder du dig henne i landet?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Af Scoring
#271798
Frederiksværk, men igen det afhænger helt af hvor stor afskrivningen er, det skal jo også være fair for køber - et nyt B7 koster jo 9999,- som det ser ud nu.
Brugeravatar
Af hifreak
#271799
Det er helt i orden er i hvertfald interesseret, hvis der kommer en vurdering og du er interesseret i at sælge. :)
Af Supergris
#271800
Personligt ville jeg føle, prisen skulle være omkring halvdelen af, hvad en ny, nyere og anelse bedre model koster, så i dette tilfælde ville det være omkring de 5.000 kr. + - 500 kr., men andre vil sikkert komme med andre bud; dog kan det jo være, du får konkrete bud, som det ser ud til, der allerede er grobund for...

Mht. størrelse, er jeg fuldstændig enig i, at det ofte er et område folk undervurderer, men det er altid en balance, hvis man er på fast budget, om man skal gå efter den større skærm eller den mindre, men bedre skærm.
Størrelsen har stor betydning for den oplevelse, du får, når du f.eks. ser en film.

Held og lykke med salget.
Brugeravatar
Af bbplayer
#271804
Supergris skrev:så i dette tilfælde ville det være omkring de 5.000 kr. + - 500 kr.,
Jeg mener også du har ret i , vi ligger deromkring, og jeg forventer næsten de -500kr for mit C6 hvis det røg til salg. Nu har jeg en rokeringsrunde i huset, så når nyt købes, rokerer jeg på 3 andre skærme og den ældste sælges, så jeg nyder godt af et 4K tv i soveværelse , som sikkert kunne nyde af en OLED skærm , hvis jeg brænder nok.

En nyere B7 har for nyligt været til salg i power vistnok for 9000kr i Københavns området, så er det generelle priser, så vi nok omkring 5000kr hvis køber er vel orienteret om priser, ellers kan man nok være heldig at få 6000kr , ik?
Af Supergris
#271810
Ja, det kan betragtes som et "leje-TV", til 500 kr. i måneden, mens man har ventet på, den nyere og større model er faldet mindst det samme beløb i perioden, og det lader til, at være mere end opfyldt, så alle kan være glade... :)
Af Scoring
#271815
Torben Rasmussen skrev:...hvis man køber NU ja. Venter man 3 uger, så er det nok mindre sikkert.
Hvad tænker du, at 65" skulle stige i pris eller?
Af Supergris
#271816
Han tænker, tror jeg, at lagrene for 2017-modellerne er ved at være tømte, og de nye modeller er noget dyrere, men ikke betydeligt bedre...
Af bromberg
#271817
Ift øvrige marked så er 5000kr vel lejet.
Men ja det er helt hysterisk lav pris. Ikke ift udbud mm, men det er en skærm der kostede 30.000kr for ikke lang tid siden.
Det er dælme meget skærm for 5000kr ihvertfald. Oled holder prisen dårligere end lcd, mere eller mindre pga lg priskarrusel. Os som købere kan da kun være glade.
Iøvrigt var c7 ikke kort nede i 7999kr?
Af Scoring
#271821
Supergris skrev:Han tænker, tror jeg, at lagrene for 2017-modellerne er ved at være tømte, og de nye modeller er noget dyrere, men ikke betydeligt bedre...
Hvor sikre kan vi være på det? Jeg mener jeg købte et af de absolut sidste i Elgiganten d. 4/9 sidste år, hvor 7 serien var rullet ud i et godt stykke tid.

Vil 7 serien have kortere levetid på lagrene?
Brugeravatar
Af bbplayer
#271825
Scoring skrev:
Supergris skrev:Han tænker, tror jeg, at lagrene for 2017-modellerne er ved at være tømte, og de nye modeller er noget dyrere, men ikke betydeligt bedre...
Hvor sikre kan vi være på det? Jeg mener jeg købte et af de absolut sidste i Elgiganten d. 4/9 sidste år, hvor 7 serien var rullet ud i et godt stykke tid.

Vil 7 serien have kortere levetid på lagrene?
- Hvor sikker på er du, at lige præcis din model var den sidste i hele Danmark?
- Hvornår kan nogen være sikker på at den sidste på lager, er sidst, når der er en masse 2. sortering og lagre som gemmer på dem efter stor indkøb, og så kører stor salgs kampagne på super pris salg, når de mener tiden er den rette, som til fodbold.

Det er svært at spå om men der er nok ikke mange som har disse fakta og man gambler lidt, hvis man vil se fodbold på en C7 i år.
Hvis man bliver ved at at udskyde sit køb og håber på at køre til Skagen for at købe den eller sønderjylland fordi der er en spot pris der 500,- lavere end sidst set.

Er det værd at vente på at spare 500,- , hvis man venter 3 måneder mere, hvis nu det slet ikke sker?