Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af coffee
#271780
Hej FP.
Nu har jeg i et stykke tid, ikke kunne se hvor mange kommentarer der er i de forskellige emner på forsiden. Øverst i højre hjørne er der en "indlæsningscirkel" som er frosset, og ikke viser hvor mange kommentarer der er i emnerne. Er det kun hos mig, eller er det noget i arbejder på?

Michael.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271782
Vi er opmærksomme på problemet, men der er ikke megen hjælp at hente hos Disqus som står for systemet.
Af coffee
#271784
Så fik jeg det opklaret. :-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271785
Vi bruger samme system på vores engelske side, hvor problemet ikke opstår, så vi skal have set på om der er forskel på opsætningen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#271860
Der er i dag lavet en ændring i koden. Giv gerne feedback på om kommentartællen nu vises korrekt hos jer på forsiden samt hvilken enhed/browser, I benytter.

Det er kun på forsiden, at kodeændringen er lavet, men den rulles ud til undersider, såfremt det virker.
Af Turbo
#271861
Win7/IE11 - det virker her nu for det meste. Sjældent laver den stadig en cirkel i stedet for at skrive antal kommentar.

EDIT: Inde i selve nyhederne har det hele tiden virket her.

EDIT IGEN: Har lige leget lidt med CTRL+F5, det ser ud til at "sjældent" nok mere er min tålmodighed - Disqus er nogle gange lidt lang tid om at give informationen.
Af ahp
#271863
Ser ud til at virke på iPad, både i Safari og Chrome.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271915
Nej, det er med vilje. Det er fordi det ikke er en nyhed, men en artikel, som er promoveret i nyhedssektionen. Hvis du klikker dig ind på nyheden vil du også se, at den har et andet format end nyhederne (ingen højremenu).

Det er ikke Disqus, der styrter CSS-formateringen, så manglende ting er som regel med vilje.