Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#271683
Supergris skrev:Hvorfor kun næsten?
Men ingen af delene er jo japansk kram, som du jo elsker, PeterD; måske af god grund, men prisen er efterhånden ved at være den altafgørende faktor, og så må arbejdskraften ikke være for dyr!
Godt nok ikke mange "made in Japan" mærker jeg ser på noget af mit "japanske" udstyr. Mit Hollandske/ Kinesiske OLED er fremstillet i Polen. Mit sidste Japanske TV ( Panasonic) var fra Tjekkiet. Min Sony 4K afspiller er fra Malaysia.. Kunne blive ved.
#271688
Bare der ikke er noget Japansk der bliver fremstillet i Korea tror jeg PeterD finder fred :D

Eller endnu være, hvis Japserne begynder at bruge nogle componenter af Samsungs :D
#271691
Grandahl skrev:Bare der ikke er noget Japansk der bliver fremstillet i Korea tror jeg PeterD finder fred :D

Eller endnu være, hvis Japserne begynder at bruge nogle componenter af Samsungs :D
He He..

Man må sige at LG har gjort det godt med deres OLED paneler som er at finde i de forskellige mærker.
#271762
Sorry!!

Ville som tidligere skrevet kigge i retning af et VA panel...da jeg er lad for Sony.

Bruger Philips ikke stadig LGs IPS paneler i deres skærme? Hvad med deres PUS7803, har det VA?