Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Hognose
#271599
Hej med jer

Jeg vil høre, om der er nogen fra Slagelse eller omegn, som har planer om at besøge Power i denne uge?

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at købe dét Apple TV 4K, som er på tilbud, men det kan kun købes i de fysiske butikker.
Så hvis der alligevel er nogen, som planlægger at tage i Power ville jeg spørge, om du/I kunne gøre mig den tjeneste, at købe omtalte Apple TV til mig?

Jeg har MobilePay, så du kan hurtigt få pengene af mig, så du ikke behøver at lægge ud.
Af janbau
#271600
Det var dog en mærkelig forespørgsel ? Kan du ikke selv møde op i butik går der ingen busser ? skal folk så have besværet og sende den til dig det koster da porto for at spare ca 140 kr.
Elgiganten har den til normalpris af 1329 kr. leveret gratis til en boks tæt på din bopæl.

https://www.elgiganten.dk/product/tv-ra ... lsrc=aw.ds
Senest rettet af janbau 14. maj 2018, 16:31, rettet i alt 1 gang.
Af Turbo
#271601
Det er kun film (DVD, BD og UBD), som de kun levere til en boks nær bopæl - elektronik kommer helt til ens hoveddør.
Af janbau
#271602
Jeg har før fået leveret pc dele til boks . Under bestilling får du muglighed for at vælge afhentningssted der går bare en 4- 5 dage. Skal du have leveret inden 2 dage koster det 39 kr. eller 69 kr. til privat adresse.
Det er derfor jeg skriver at det var da en mærkelig forespørgsel at han vil have en ukendt til at købe noget for ham hvad med levering af varen ? og det besvær den pågældende skulle have.
Senest rettet af janbau 14. maj 2018, 16:45, rettet i alt 1 gang.
Af Turbo
#271603
Ja, der må du have haft valgt "boks".
Det er ikke lang tid siden jeg fik en Chromecast tilsendt og den kom til hoveddøren. Om jeg betalte for levering kan jeg ikke huske. Hvis jeg har betalt, har det været 39,- kr.
Brugeravatar
Af Hognose
#271604
Tag nu lige og tal ordentligt.
Den kan netop IKKE bestilles via hjemmesiden i denne uge (tror I ikke, at jeg har undersøgt det?)
Det var blot en høflig forespørgsel intet andet.
Jeg havde ikke regnet med at blive angrebet på den måde !:(
Af Turbo
#271606
Hognose skrev:Tag nu lige og tal ordentligt.
Den kan netop IKKE bestilles via hjemmesiden i denne uge (tror I ikke, at jeg har undersøgt det?)
Det var blot en høflig forespørgsel intet andet.
Jeg havde ikke regnet med at blive angrebet på den måde !:(
Det er jo netop derfor Jan forslår dig at købe den i Elgiganten for ca. 140,- kr. mere og så få den sendt til din privat adresse i stedet for det bøvl med at få andre til at købe for dig og så skal sende den til dig bla bla.
Af janbau
#271607
Det må du undskylde men jeg synes nu stadig det er en mærkelig forespørgsel for at spare 100 kr. har ændret lidt på et ord men jeg blev bare lidt sur da jeg jo prøver at hjælpe dig og det var bare ment som en spøg.
Jeg bruger faktisk meget tid herinde med at hjælpe folk til en god handel eller nogle gode råd .
Brugeravatar
Af Hognose
#271610
Meningen var blot, at hvis der var nogen, her i byen hvor jeg bor, alligevel skulle have været afsted, så kunne jeg komme at hente den hos den pågældende, så der ikke er noget med at sende. Det var egentlig det, jeg søgte efter, men det er nok blevet misforstået. Når man, som jeg, er på overførselsindkomst, så gælder det om at gå efter de gode tilbud.
Det er ikke altid lige nemt, at se folks hensigter/humor på skrift, så der ville det hjælpe lidt med en smiley.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271613
Trådstarter har en uskyldig forespørgsel på hjælp til at spare lidt penge. Det er en ærlig sag, ikke at have mulighed for selv at tage turen til butikken.
Brugeravatar
Af azrael
#271644
Vil blot lige komme med lidt input mht. Power og levering.

Jeg har stadig til gode at opleve, at Power sender noget som helst til ens hjemadresse.

Helt konkret måtte jeg selv bevæge mig hen til det såkaldte "posthus" 5-6 km fra min bopæl og i en helt anden bydel, da jeg for et halvt års tid siden købte mit ATV 4K. Faktisk havde det været hurtigere og nemmere for mig at tage til den lokale Power butik, men der var tale om et tidsbegrænset tilbud (angiveligt) og jeg havde netop ikke tid til at tage derhen den dag.

Elgiganten derimod sender typisk alt gratis (i al fald de ting jeg køber) og også hen i nærheden af hvor man bor.