Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#271306
Med sådan en kampagne og priser som er hen i vejret, så skubber de jo kunderne over til elgiganten, det har de måske ikke tænkt på er konsekvensen, måske er det deres plan.

De har da lært at folk nærlæser deres annoncer, og alle butikker har nok sikret at prisen i butikken er skiltet korrekt, ellers er der da en som går hjem med et OLED til en fin pris.
Af magtfuld
#271307
Hognose skrev:Undskyld. Jeg er ny her på siden, og jeg skal lige finde ud af, hvordan det fungerer med at kommentere et opslag.
Det, jeg ville spørge om, er, hvor man finder/får en rabatkode til Power, som janbau omtaler?
Det vil jeg også gerne vide O_O .... Jeg har før set at folk har haft en 10% rabatkode som virker på alle varer. Så en der fik et 55XE9005 til 6299 kr., da de var på bud til 6999 kr., grundet en 10% rabatkode !
Af kamikazedk
#271317
bbplayer skrev:Med sådan en kampagne og priser som er hen i vejret, så skubber de jo kunderne over til elgiganten, det har de måske ikke tænkt på er konsekvensen, måske er det deres plan.

De har da lært at folk nærlæser deres annoncer, og alle butikker har nok sikret at prisen i butikken er skiltet korrekt, ellers er der da en som går hjem med et OLED til en fin pris.
Sjovt nok, så kan man få det nye Sony 75" XF9005 til 35.000 kr., altså 5.000 kr. billigere end den tidligere model som de pludselig lige har sat op med 18.000...

Ikke at det har noget med fladskærme at gøre, men de har også 25% rabat på alle hvidevarer, som ikke er i avisen eller i forvejen annonceret. Jeg sad og kiggede på køleskabe igår, hvor jeg fandt en del gode tilbud. Idag har de fleste køleskabe så fået et minus 10% mærkat på, hvorefter den annoncerede kampagne jo så gøres fuldstændig illusorisk. Det er så frustrerende, at de bare går ind og ændrer priser og tilbud efter forgodtbefindende!
Brugeravatar
Af Hognose
#271321
kamikazedk skrev:
Hognose skrev:
A.Schmidt skrev:Bare et heads Up. Power i Holstebro har 20% på alle tv i morgen.
Det ser ud til, at samme tilbud også gælder Nykøbing F. afdelingen:
https://pwr.my/nykoebingf
De har samme tilbud en del steder - de har open by night i Randers idag til kl. 22 hvor samme tilbud gælder. I Viby og Tilst har de samme tilbud hele weekenden.

Vær dog opmærksom på, at de har sat priserne op på nogle tv. Samsung UE75MU7005 plejer fx at koste 15.990 og det har de netop sat op til 16.999. Det er stadig billigere med rabatten, men den reelle besparelse er ikke så stor som man så kunne tro.

Edit: og Sony 75XE9005 har før stået til ca. 22.000 - nu koster det så 39.999 kr. - https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... y%20xe9005 O_O
Ja, det er rigtigt, at Sony´en er sat op, men det skete vist for en måned siden. Jeg synes, at det er ret mærkeligt, at de gamle tv bliver sat op, når de nye modeller kommer til. Jeg har også lagt mærke til, at en af de gamle Panasonic modeller er steget i pris.
Meget mystisk :o
Af janbau
#271339
Hognose skrev:Undskyld. Jeg er ny her på siden, og jeg skal lige finde ud af, hvordan det fungerer med at kommentere et opslag.
Det, jeg ville spørge om, er, hvor man finder/får en rabatkode til Power, som janbau omtaler?
Det skal jeg prøve og sige jeg tror det er når du tilmelder dig Power s nyhedsbrev på deres hjemmeside.
Jeg har nu benyttet mig af det ved 3 køb faktisk alle mine køb , første gang var køb af et grafikkort så en RyZen 7 cpu hvor jeg havde fået en rabatkode og så nu igen en kode jeg fik pr mail om at det idag er 2 år siden af af at vi havde fornøjelsen af at byde dig velkommen i Power den benyttede jeg til at få 1000 kr. rabat på mit køb LG C7 Fladskærm.
Derudover fik jeg en mail med overskriften Du er vigtig for Os få 10 % på dit næste køb vi er glad for at have dig som kunde - og nu er vi begyndt at savne dig så du får mugligheden for en ekstra god pris på lige det, du ønsker dig.
For at gøre brug af det lækre tilbud skal du blot fremvise denne mail i vores Powerhouse til og med 10-03-2018 den har jeg dig ikke gjort brug af.
Af lennon
#271368
Nå, jeg købte så det sidste eksemplar de havde af 65” Sony A1 i Holstebro til 18.888. Historien er,at jeg for nyligt brugte min returret på et LG E7 pga yellow tint . Derfor har jeg dennegang - lidt mod min vilje - tilkøbt Powers kallibrering . De lover så, at den dermed er checket for yellow tint og diverse "småfejl" . Jeg har hele tiden helst ville have Sonyen , men er gået udenom den pga pris, og fordi jeg synes man låser sig til at placere den på et møbel . Efter at have læst de første test af 2018 OLED her på flatpanels - så konkluderede jeg at performance er så ens på 17 og 18 modeller, at det var nu før VM eller Black Friday .
Brugeravatar
Af Hognose
#271369
Hej janbau

Tak for dit svar :)

Jeg har skam tilmeldt mig nyhedsbrevet for længe siden, men har dog aldrig modtaget nogle tilbud, ligesom du har. Nu har jeg tilmeldt mig igen (har brugt en anden mailadresse ;-) ), så må jeg se, om det har en effekt.
Jeg ringede faktisk til Powers kundeservice i går, for lidt uskyldigt at spørge til disse rabatkoder. Medarbejderen oplyste mig om, at det kun er i forbindelse med reklamationer, at kunden kan få en rabatkode. Jeg takkede pænt for svaret og tænkte mit O_O For det passer jo ikke særlig godt overens med det, man kan læse her på siden.
Af hunden
#271372
Har ikke meget til overs for elgiganten eller power.
Købte et tv i elgiganten hvor de vil kalibrer det mens
det var i kassen så nej tak.
Af janbau
#271373
Hognose
Har du nogensinde købt noget på Power ? For det har jeg jo. Om det har noget med at tilmelde sig nyhedsbrevet er kun et gæt fra min side. Samtidig bor jeg jo ikke i et område med Power butik så måske derfor jeg få rabatkoder jeg bor i Elgiganten område. Men min oplevelse med kunde servise via Chat jeg har ikke snakket med en sælger kan du jo læse først i indlægget da fik jeg jo ikke en god pris på Sony KD55XE9005 den står til den høje pris af 10999 kr. den kunne jeg få for 8888 kr. trods den stod til en pris på 7444 kr. i sidste uge og har været solgt til 6999 kr. Den fås i 65 tommer til en mindre pris. Man kan ikke stole på de butikker det gælder både Power og Elgiganten . Jeg vil tro at den skærm vil falde i pris igen de kommende uger på et eller andet tidspunkt.

https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... /p-520107/
Af janbau
#271378
Nu har jeg snakket en del om Sony KD55XE9005 opdagede lige at Komplet har den til 6990 kr. under Ugens bedste køb. Så burde man kunne få den i Power til den pris bare ved at vise prisen på hjemmesiden.
Men på den anden sige Komplet har nu 60 dages returret noget Elgiganten også er startet med.

60 dages åbent køb og GRATIS retur

https://www.komplett.dk/kampagne/59828/ ... ndeloefter

Sony KD55XE9005 pris 6990 kr.
https://www.komplett.dk/product/916414/ ... kd55xe9005
Af janbau
#271386
Beckham skrev:60 dage?? Er det ikke kun 30 dage de øgede det til i El Giganten?
Jo det er korekt
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271406
Men lige en heads-up: hvis man tror at man kan returnere et TV man har testet af i 60 dage, så bliver man nok skuffet. Der vil være brugspor efter sådan en omgang, og så vil prisen blive nedskrevet. 60 dage er fint hvis du står midt i en flytning og ikke får den pakket ud, men hvis du vil prøve varen af, så er det reelt underordnet om det er 30 eller 60 dage, for så lang tid kan du næppe holde den i mint condition.