Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af janbau
#271290
Hvorfor har de 20 % i morgen på alle tv og hvor kan man se det.
Jeg har lige købt et LG C7 som står til 9999 kr. i deres avis denne uge og de forgående uger. Man kan vel ikke få 20 % på Tv som er på tilbud i avisen.
Jeg købte mit direkte på Power.dk.
Brugeravatar
Af Gyzzo
#271293
LG OLED55C7 er annoncevare i denne uge. Resten af B7 og C7-modellerne er markeret med "Restsalg".

Ingen af dem er derfor omfattet af rabatten, da der står:

"Gælder fredag d. 4. maj til og med søndag d. 6. maj. Gælder ikke i forvejen annoncerede produkter eller produkter markeret med "restsalg". Prisen fratrækkes den aktuelle skiltede pris i butikken."
Af janbau
#271296
janbau skrev:Hvorfor har de 20 % i morgen på alle tv og hvor kan man se det.
Jeg har lige købt et LG C7 som står til 9999 kr. i deres avis denne uge og de forgående uger. Man kan vel ikke få 20 % på Tv som er på tilbud i avisen.
Jeg købte mit direkte på Power.dk.
Så er det da godt at jeg fik min LG C7 til 8999 kr. Da jeg havde en 10 Rabatkode ( Tilykke med Årsdagen ) til at ligge i min email boks.
Havde ellers købt den til 9999 kr. I Hi-fi Klubben da de har 3 Års garanti.
Af janbau
#271297
Dvs. at man eks. kan få Sony KD55A1 55 til ca 12000 kr.
https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... /p-543673/

Men det kan jo blive noget rod med visse tv Ta nu Sony s nye 2018 KD-55XF9005 Led tv den står til 13999 kr. i Hi-Fi Klubben som er samme pris som den står til i Power som er i Tilbudsavisen denne pris er jo ikke et godt tilbud nogle af stederne så prisen burde kunne komme ned i 11199 kr. med 20 % Rabat.

Jeg snakkede med Power s Kunde servise i forgårs da jeg egentlig havde Sony KD55XE9005 i tankerne den stod til 7444 kr. i sidste uge den står til svimlende 10999 kr. i denne uge. Jeg sagde til dem at den pris burde jeg jo kunne få den til men den pris kunne han ikke give mig. Han kom så med en pris på 8800 kr. til mig som jo lige svarer til 20 % Rabat . Så med en god snak med sælgerene burde man jo kunne få ca 20 % På mange fladskærme når de ikke er på bud i Ugeavisen. Husk på de har en meget stor fortjeneste og mange gange prøver de at sælge dig en fladskærm som de lige nu har en stor fortjeneste på.
Senest rettet af janbau 3. maj 2018, 20:22, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Vailant
#271299
De har da også Sony 65" KD-65A1 til 18.888 - ganske vist kun 5 stk som kø-tilbud. Det er da en ganske fornuftig pris, synes jeg.
Af janbau
#271300
Vailant skrev:De har da også Sony 65" KD-65A1 til 18.888 - ganske vist kun 5 stk som kø-tilbud. Det er da en ganske fornuftig pris, synes jeg.
Ja det er da en okey pris men man kan mange gange få 20 % rabat også uden Power s egne kampagner og salgsmetoder de gør det jo hele tiden. Men det lykkes dem skam også at sælge mange ting til en for høj pris for de uvidende ang. priser.
Brugeravatar
Af Hognose
#271302
janbau skrev:
janbau skrev:Hvorfor har de 20 % i morgen på alle tv og hvor kan man se det.
Jeg har lige købt et LG C7 som står til 9999 kr. i deres avis denne uge og de forgående uger. Man kan vel ikke få 20 % på Tv som er på tilbud i avisen.
Jeg købte mit direkte på Power.dk.
Så er det da godt at jeg fik min LG C7 til 8999 kr. Da jeg havde en 10 Rabatkode ( Tilykke med Årsdagen ) til at ligge i min email boks.
Havde ellers købt den til 9999 kr. I Hi-fi Klubben da de har 3 Års garanti.
Brugeravatar
Af Hognose
#271304
Undskyld. Jeg er ny her på siden, og jeg skal lige finde ud af, hvordan det fungerer med at kommentere et opslag.
Det, jeg ville spørge om, er, hvor man finder/får en rabatkode til Power, som janbau omtaler?
Af kamikazedk
#271305
Hognose skrev:
A.Schmidt skrev:Bare et heads Up. Power i Holstebro har 20% på alle tv i morgen.
Det ser ud til, at samme tilbud også gælder Nykøbing F. afdelingen:
https://pwr.my/nykoebingf
De har samme tilbud en del steder - de har open by night i Randers idag til kl. 22 hvor samme tilbud gælder. I Viby og Tilst har de samme tilbud hele weekenden.

Vær dog opmærksom på, at de har sat priserne op på nogle tv. Samsung UE75MU7005 plejer fx at koste 15.990 og det har de netop sat op til 16.999. Det er stadig billigere med rabatten, men den reelle besparelse er ikke så stor som man så kunne tro.

Edit: og Sony 75XE9005 har før stået til ca. 22.000 - nu koster det så 39.999 kr. - https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... y%20xe9005 O_O