Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kreilo
#270508
Torben Rasmussen skrev:Jeg orker det ikke. Jeg er stadig ikke kommet videre med HZD eller seneste episode af Uncharted. Er der nogen steder, hvor man kan købe lidt ekstra fritid? Jeg vil godt betale det samme som for Netflix...
Haha præcist formuleret - jeg orker det heller ikke. Jeg sidder nemlig også med Uncharted Lost Legacy og Horizon Zero Dawn. Uncharted er jeg mest til, men det er ikke ligeså godt som A Thief's End imo.

Når jeg endelig har tid til HZD så skal jeg til at sætte mig ind i styringen og historien osv. og det er lidt trættende når man kun har en time her og der til at game. :)
#270509
Jep, præcis! Knægten har også lige spottet, at Fortnite kan fungere cross-platform, så nu vil han hellere smadre vennerne på 65" skærmen frem for de 9.7" iPad'en kan levere. Så der blev fars skærm-tid lige elimineret fuldstændigt...

Jeg er slet ikke begyndt på udvidelsen af Uncharted, så jeg er da lidt ked af hvis den ikke kan følge med 4'eren (som dog var ret god og sikkert svært at følge op på).
Af Kreilo
#270510
Torben Rasmussen skrev:Jep, præcis! Knægten har også lige spottet, at Fortnite kan fungere cross-platform, så nu vil han hellere smadre vennerne på 65" skærmen frem for de 9.7" iPad'en kan levere. Så der blev fars skærm-tid lige elimineret fuldstændigt...

Jeg er slet ikke begyndt på udvidelsen af Uncharted, så jeg er da lidt ked af hvis den ikke kan følge med 4'eren (som dog var ret god og sikkert svært at følge op på).
4'eren var en af de bedste spiloplevelser jeg har haft, så det er svært at hamle op med. Lost Legacy er ikke helt så fuld er diversitet som jeg synes 4'eren var - så har jeg ikke afsløret noget - men det er dog tro mod serien synes jeg, og ikke dårligt. Er dog endnu ikke helt igennem endnu. :)
#270512
Har samme oplevelse med Lost Legacy. Det er godt - og meget flot - men måler sig ikke med 4'eren. Jeg var dog godt underholdt så længe det varede. Jeg havde jo godt mistænkt, da jeg så prisen, at det ikke var lige så langt som de fulde Uncharted spil.

Jeg synes dog, at Naughty Dog holder et ekstremt højt niveau generelt og jeg er meget spændt på at spille The Last of Us 2.
Af Kreilo
#270513
Rasmus Larsen skrev:Har samme oplevelse med Lost Legacy. Det er godt - og meget flot - men måler sig ikke med 4'eren. Jeg var dog godt underholdt så længe det varede. Jeg havde jo godt mistænkt, da jeg så prisen, at det ikke var lige så langt som de fulde Uncharted spil.

Jeg synes dog, at Naughty Dog holder et ekstremt højt niveau generelt og jeg er meget spændt på at spille The Last of Us 2.
Ja man skal tage det for hvad det er - en slags expansion. Og ja, niveauet er højt, og jeg ser også selv meget frem til The Last of Us 2. 1'eren havde en stemning ulig noget andet post-apokalyptisk spil synes jeg.
#270516
Jeg er gået død i Last of us. Primært fordi spilmekanikken virker outdated ift Uncharted, som jeg “desværre” spillede først. Jeg bliver bare frustreret over de simple opgaver personerne ikke magter fordi man ikke lige kan hoppe op og gribe fat i en kant. Jeg tvivler på at jeg spiller den til ende. Og så er zombier bare ikke noget det fænger mig...
Af Kreilo
#270517
Hvor langt er du nået i det da? Historien og personerne og måden de udvikler sig på gør det virkelig værd at spille igennem synes jeg. :) Men kan godt forstå dine frustrationer i at skulle lede efter et bræt til at komme fra en bygning til en anden når Drake bare ville være hoppet direkte. :D Tempoet er lidt noget andet.
#271185
God of War ser ganske vidunderligt ud i HDR. Nu er jeg ikke nået så langt endnu, men de gør god brug af den udvidede palette, som formatet tilbyder, synes jeg.

Jeg er også meget begejstret for gameplay, men der er nok lige en tand for meget hack-and-slash over det til min smag. Jeg håber, at der flettes lidt mere historie ind i løbet af spillet.

Billede
Billede
#274945
God of War var alt for ensformigt til mig. Stærk indledning, men derefter skulle man bare hakke igennem de samme monstre igen og igen. Og hvad sker der for, at ham den lille gnom åbenbart kan teleportere sig selv til at være til stede overalt?

Jeg har sidenhen spillet Assassins Creed Origins. Det er det bedste i serien siden Black Flag, som jeg stadig håber får en efterfølger. Origins er også flot grafisk og gør godt brug af den udvidede lysdynamik i HDR. Jeg er dog lidt ærgerlig over, at jeg ikke har oplevet det i fuld flor på Xbox One X fremfor PS4 Pro, men nuvel.

Overvejer at spille Detroit: Become Human herefter. For / imod? :)
Af J.Rath
#274967
Detroit: Become Human har jeg gennemført. Jeg var ret vild med det, fordi man kan påvirke storyline en del. Desværre for hurtigt overstået.
Jeg spillede flere kapitler igennem igen, og solgte det så videre, men bestemt en gennemspilning værd.
#275326
Jeg har købt Detroit Become Human. Tak for anbefalingerne. Jeg må sige, at jeg indtil videre er ret pjattet med det. Man kan mærke rødderne i Heavy Rain, men de er alligevel kommet noget videre teknisk. Et rigtig flot spil, som også har gode momenter i HDR. F.eks. første mordscene, hvor man ankommer til huset om natten og der er projektører udenfor.

Jeg er dog ikke kommet så langt endnu :)

Opdagede i øvrigt, at der ligger en gratis demo, hvor man kan spille første scene. Blot et tip, hvis andre vil prøve det før køb.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 19