Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#271131
Pede8000 skrev:Altså, hvis der er tale om et Directors Cut eller extended version, er det vel fair nok at man skal købe igen. Det er således ikke det produkt man købte i første omgang.
Så du mener det er i orden, at Apple ikke opgraderer dit indkøb, og fjerner den variant du købte, og vil du så have 4K så skal du nu altså betale for den, fordi de skiftede fra almindelig til Directors cut 4K?

Hmm, det lyder ikke ok for mig. Ikke hvis den gratis ordning skulle fortsætte lang tid frem, for det sker jo ofte at film kommer i extended eller directors cut eller noget helt andet.
#271138
De fjerner jo ikke den du har købt. Den kan godt nok ikke længere findes i iTunes, men den ligger i dit katalog. Der er adskillige eksempler givet herinde, hvor film ikke længere er tilgængelige for køb, men ikke er fjernet fra folks bibliotek.
#271139
Torben Rasmussen skrev:De fjerner jo ikke den du har købt. Den kan godt nok ikke længere findes i iTunes, men den ligger i dit katalog. Der er adskillige eksempler givet herinde, hvor film ikke længere er tilgængelige for køb, men ikke er fjernet fra folks bibliotek.
Det ene jeg fandt, der var købet og filmen bare også fjernet, da Apple havde mistet retten til den. Så måske ikke for mange men det sker altså.

Og at man skal lave backup, fordi de ikke mere kan hentes gør vel også den vision om at de altid er tilgængelig , rimelig usandsynlig, for gider man ikke Itunes mere, så er de knyttet til en konto men du kan ikke hente den igen, iflg. dem som havde en HD version og nu skulle købe 4K versionen af Labyrinth? Er der en anden forklaring?
#271146
Hvis vi lige glemmer Android, det var bare en mulighed man kan vælge noget andet håber jeg.

Hvad er forskellen fra backup og "katalog" som du nævner? Hvis Apple anbefaler du laver en backup af download, så du ikke mister den film du har købt, hvordan kan du sikre dette med dit katalog? Er det også et spejl af hentede film på et medie?