Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dumb
#271107
Jeg kan altså sagtens styre min Apple TV med fjernbetjeningen til fjernsynet og omvendt. Så du behøver ikke bruge Apple remote
Af ibg001
#271108
Mit B&O tv har så ikke kostet i nærheden af 60000 men lad nu det ligge.
Brugeravatar
Af bbplayer
#271110
Det gør så en nyere B&O OLED 55" model, og iflg. dig er det eneste løsning som fungerer , B&O. Og hvis man skal gå på kompromis med billede kvaliteten, hvad er den fjernbetjeningsløsning så værd her?

Vi kan allle købe en billig mobil til 400kr i elgiganten og den kan rigtig meget med f.eks Android men når man ikke kan alt det nye som nyeste mobil har, eller hastigheden, og design så er formålet med den gamle jo lige meget for dem som vil købe nyt.

Nu handler det om tv, så hvis du kan henvise til andet OLED B&O som koster mindre, og ikke er din no-OLED skærm, så må du da gerne præsentere en 50k billigere løsning som spiller økonomisk med hvor Sony, LG og Philips er, og som med f.eks Logitech opnår samme muligheder, eller som nogle siger, bare en ATV alene opnår uden B&O :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271111
Mit Lintronic-system kan det samme, og det betjenes tilmed med en B&O Remote. Det er dog noget dyrere end Logitech.
Brugeravatar
Af bbplayer
#271112
Husker jeg rigtigt at B&O's fjernbetjenings løsning ikke er afhængig af tv?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271122
Nej. Deres remote virker ret ekslusivt med B&Os enheder, da den kører med nogle helt andre frekvenser end normalt (455 kHz). Så de kan på ingen måde styre andre enheder uden at få hjælp af PUC-systemet.
Brugeravatar
Af bbplayer
#271127
Den faldt vist lidt ved siden af :) Den er uafhængig af ens TV og kunne også være en fjernbetjening til anlægget? Eller B&O Play?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271129
Tænker du på Lintronic? Det er jo ikke en B&O-løsning - jeg har bare valgt en B&O remote til min.
Brugeravatar
Af bbplayer
#271130
hehe, jeg må hellere forklare mig bedre.

Med de alternative løsninger, istedet for B&O til formålet, så tænker jeg at B&O slet ikke er så meget anderledes end Lintronic som du nævner, udover det kun virker med B&O udstyr.
Så hvis man IKKE havde et B&O Tv men et anlæg / B&O play setup eller lign, så kunne den B&O remote stadig styre andre enheder, hvis man har et andet B&O produkt med remote?
Og kræves tv, så er spørgsmålet, kan fjernbetjeningsdelen købes til huset seperat.?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271132
Nej, det kan den ikke. Det er kun sammen med enten et TV eller en Lintronic at du kan få noget der oversætter IR-koderne. Der er ikke PUC-løsning i andet end B&Os TV.

Deres remotes sælges i løsvægt. Men den følger jo oftest med når du køber et TV...

Vi har tests af både Lintronic og B&O TV herinde hvor de to løsninger er forklaret.
Af krenzler
#291169
Er der andre derude der har problemer med at komme ind og se Danmark-Tunesien kampen på Telia TV?
Af krenzler
#291170
Eller bare Telia TV i det hele taget.