Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Claus Jespersen
#269896
Jeg benytter mig selv af Sonos’ Playbar, og har haft gode erfaringer i forhold til min kan man nok sige store Samsung UE75MU6175
LED skærm (Man skal jo prøve at skabe sin egen hjemmebiograf 8-) ).
Nu har jeg i forvejen op til flere Sonos højtalere, og selve systemet spiller bare! Selve Soundbarens 6 mid-range drivers og dens 3 tweeters giver en super lyd, og med min samling af Sonos udstyr kan jeg nå 5.1 potentialet. Tilmed er designet i top, hvilket desværre også indikerer en højere pris. Hvis du blot skal have en enkel soundbar, så vil jeg også anbefale at kigge andetsted, hvis du ikke vil fanges i “Sonos fælden” ;) :D
Af bullerfnis
#270085
Hvad med lg sj9? Spiller sku meget godt! Og til de 4499 den koster rundt omkring for tiden er det sku billigt! Købte den til bf til 4999 og syntes helt sikkert den er pengene værd, spiller fint min stue op på 20 kvm med musik og film :)

Der er også atmos med
Af Coolsmarti
#270088
Samsung HW-K860 kan fåes til 4990-5990 kr. (svenske) i Sverige. Tvivler på at du får noget bedre til prisen når det er omregnet til danske kroner.
Jeg kan nemlig ikke få baghøjttalerne til at passe i vores nuværende sofa setup, så snupper modellen uden, og der er selvfølgelig også Atmos.

Giver vel også en bedre WAF nu når der ikke er nogen baghøjttalere :-) Udover den mangel er den helt magen til HW-K960
Af ThomasNielsen
#270133
Coolsmarti skrev:Samsung HW-K860 kan fåes til 4990-5990 kr. (svenske) i Sverige. Tvivler på at du får noget bedre til prisen når det er omregnet til danske kroner.
Jeg kan nemlig ikke få baghøjttalerne til at passe i vores nuværende sofa setup, så snupper modellen uden, og der er selvfølgelig også Atmos.

Giver vel også en bedre WAF nu når der ikke er nogen baghøjttalere :-) Udover den mangel er den helt magen til HW-K960
jkochped skrev:Hej alle

Jeg syntes nu at have lavet en del research omkring valg af Soundbar . Det eneste der irreterende mig er at det lader til at man ikke bare kan tilkoble en subwoofer af eget valg .

Indtil videre

1. Bose soundtouch 300
2. Sonos playbar

Har også læst meget godt omkring Samsung 960hw største problem omkring denne er min kæreste , dets design og højden som nok skaber problemer eftersom mit tv skal stå på tv møblet.

Nogen der har nogle input ? What to Do, gad godt have atmos, mel design og mulighed for st gemme subwoofer semi væk er også vigtig.

Ser frem til at høre fra jer

Mvh Jonas
Coolsmarti skrev:Samsung HW-K860 kan fåes til 4990-5990 kr. (svenske) i Sverige. Tvivler på at du får noget bedre til prisen når det er omregnet til danske kroner.
Jeg kan nemlig ikke få baghøjttalerne til at passe i vores nuværende sofa setup, så snupper modellen uden, og der er selvfølgelig også Atmos.

Giver vel også en bedre WAF nu når der ikke er nogen baghøjttalere :-) Udover den mangel er den helt magen til HW-K960
:s
Hej. Har du et link til en hjemmeside, eller ved du om de sender til dk.? Er på udkig efter noget lignende.
Af Coolsmarti
#270190
Ja, ellers skal du kende nogen som indimellem er i Malmø, det ligger i Svågertorp. Har selv lige købt en til 4190 kr. svenske, ca. 3000 dkr. :-) Dog en returvare (fyndvara), men komplet, så havde ingen betænkeligheder ved det. De har vist flere og også uåbnede til 5990 kr. God jagt.

https://www.netonnet.se/art/fyndvaror/l ... jamforelse#