Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MikkelJørgensen
#270036
Hej :)

Overskriften siger næsten det hele. Jeg søger et Sony KD-65XE9005. Jeg har set det til 11.777 hos Hifi Klubben, men ville gerne under 10.000kr.

Jeg søger i samme omgang lige en vurdering af mit nuværende Panasonic TX-50DX700E. Det er købt i slut 2016 til 6800 i Power.

God tirsdag :)
Af HenrikT
#270037
Hehe, jeg sidder også og venter på at selvsamme TV skal lande på 9999,- ? . . . .held & lykke.
Af HenrikT
#270065
MikkelJørgensen skrev:Den fra Hifi Klubben er vel ikke en demo?
Nej, så den lige, FEDT !
Brugeravatar
Af DaneLaw
#270093
Det skal skam nok blive godt, fremragende 65" VA TV til prisen. - er ihvertfald tilbagemeldingerne fra nær og fjern.
Eneste kritikpunkt hvor XE90 eftersigende kommer til kort noget så eftertrykkeligt, er på de native TV højtalere men hvis man har et tredjeparts lydsystem, er det jo underordnet..
Af mhca
#270099
MikkelJørgensen skrev:Hvad tænker i omkring en pris på det gamle? :)
Hvor befinder Tv'et sig? Sjælland?
Jeg kunne måske godt selv være interesseret, hvis det ikke lider af slem clouding og backlight bleed.
Men så befinder jeg mig nok ikke langt fra en pris på 2000 kr.
Du kan sikkert få lidt mere på DBA, men da det har været på tilbud til 5000 kr. tror jeg ikke, at du kan få dækket meget af dig xe9005 køb ved salget.
Af MikkelJørgensen
#270107
Det gamle tv er nu solgt for 3000 kroner :-)

@Basto, jeg ville af med det, da det var perfekt størrelse til min gamle lejlighed - men en større stue i ny lejlighed kaldte på et nyt tv ;-) Ellers et udemærket tv som jeg varmt kan anbefale (rigtig meget tv for pengene). Der skal dog lige smides en chromecast eller, ATV, Shield TV eller lignende på, da styresystemet (Firefox OS) er noget decideret skrald ;-)