Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af DaneLaw
#268584
Arhh ikke helt Steen..
God pli lige at understrege det, a' la "hvis trådstarter ej interesseret så kunne jeg være det etc etc."
Kort og godt bare generel dannelse, da det jo er trådstarters efterlysning som trods alt frembringer reaktionen og gør at en mulig sælger henvender sig og kunne jo være de handlede bag kulisserne,



.
Af Grandahl
#268585
PeterD og jeg vil nu ikke give dig ret.. Det er ikke fremtiden der er OLED, det er nutiden ;)
#268586
Hvis man nu vælger, at smide en PM foranlediget af en andens købstråd, så undlad at proklamere det i tråden. Det kan gøres mere diskret uden at man træder nogen over tæerne, når der nu ikke er en reaktion fra trådstarter. Men generelt: lad være med at bruge andres købstråde, som et talerør for jeres egne ønsker om køb af samme vare! Så må I lave jeres egen købstråd.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#268587
Er lidt forvirret over de seneste indlæg om flere brugerprofiler hvor diverse teorier skulle luftes osv.
Men jeg har altså været bruger herinde siden 2007 og har kun éen profil O_O

Mht tidligere modeller vs nyere modeller, så kan jeg kun sige at tidligere G, GT og VT modeller havde en forfærdelig coating som ødelagde en del af glæden ved et lysstærkt og kontrastfyldt billede.

Min bror købte et 55" VT30 og det var faktisk ret glansløst ifht mit ST50, som var uden denne coating og et par generationer nyere. Så ja, de tidligere modeller kan ikke måle sig med senere modellers i midend-serierne.
Brugeravatar
Af DaneLaw
#268590
Burde altså ikke vætre nødvendigt at udpensle at det ikke har en flyvende fis med dit indlæg at gøre hr It-bruger, og den konklusion kunne du jo selv komme til ved bare at kaste et blik på tidsstemplet når indlægget har nøjagtig samme tid som dit så er det næppe møntet på dig, medmindre du hedder PeterD.
Du hverken omtales eller gengives-.. :o

[og denne post kan selvfølgelig slettes, da det eneste formål var at udpensle en misforståelse som godt nok er svær at se bevæggrunden for)

Hvis du har en model til salg som trådstarter kunne være interesseret i, så er det ofte mest fordelagtigt at sende pm, direkte via flatpanels account-system.