Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thg
#255080
thg skrev:
Beckham skrev:Har lige testet ovenstående på min XE93. Oplever ikke det samme som dig. Når jeg springer fra kanal 2 til kanal 20 og vælger guiden, så åbner den også guiden på kanal 20. Hvis jeg så bladrer op og ned i guiden og trykker TV for at komme tilbage, så kommer jeg også tilbage på kanal 20. Inden du laver fabriksnulstilling vil jeg prøve bare at lave genstart af Android. Jeg har nogle gange haft lidt problemer med "hop mellem de to sidste kanaler jeg har været på" knappen og her løste en genstart problemerne.

Ok tak - det vil jeg afprøve :)


Det ser ud til det virkede - tak for det og godt jeg ikke kastede mig ud i en komplet fabriksnulstilling som Sony ellers forslog :)
#259437
Er der nogen der har fået den nye Sorfwareversion?
Har et 55XE9005,den har version PKG6.2602.0065EUA.Kan forstå at den nye er rullet ud til XE85,XE90,XE93.
Køre Automatisk softwaredowload.
#259452
Bent odense skrev:
Beckham skrev:Inden du laver fabriksnulstilling vil jeg prøve bare at lave genstart af Android.
Hvordan gør man det.
I indstillingerne. Hen under punktet yderst til højre - hedder det noget ala systemoplysninger? Der er en genstart-knap. Ellers kan det gøres ved at holde power-knappen inde indtil TVet rebooter.
Af Thorvald
#264129
Jeg har købt XE93 i 55" version her i efteråret til erstatning for mit 11 år gamle JVC, der stod af i juni. XE93 er virkeligt et lækkert fjernsyn, med en super god billedkvalitet. Billedkvaliteten blev dog først rigtig god, da jeg efter lidt tid fik tid til og fandt ud af at gå ind i indstillinger - hvor jeg endte med at sætte den til profilen "Kraftig". Prøvede også med de indstillinger I anbefalede i Jeres test, men vi synes billedet blev for mørkt. "Kraftig" profilen, var derimod helt rigtig - og giver en supergod billedkvalitet, især fra Blu-Ray men også fra DVD og streaming.

Fjernsynet er også virkeligt flot og godt designet! Bagsiden ligeså - men jeg synes dog godt at bagsiden kunne være bedre, med bedre plads til kabler. Især hvis man skal have kabler op i den analoge del af tilslutningerne. Så kommer de ud af en lille trekant i panelet og ind bag det næste panel, der så ikke kan lukkes helt. Men i hvert fald: 10 mm mere plads bag alle paneler, ville gøre det nemmere at få alle kablerne pænt på plads. Hvis jeg engang får købt en ny A/V receiver kan det så godt være det ikke er det store problem, da der så måske kun går to kabler op til fjernsynet - el-ledningen og et HDMI kabel.

Jeg kan også godt lide fjernbetjeningen, synes det er en virkeligt god og lækker fjernbetjening, dejlig at holde i hånden. Synes faktisk det er dejligt der ikke er noget metal, men bare denne dejlige "gummi" fornemmelse, der gør den dejlig at holde i hånden.

Èn ting forstår jeg ikke helt - der kommer ind i mellem en besked op "Standby for passivt tv" (selvom tv'et ikke er passivt, men man ser og ser film f.eks.), hvor man så skal trykke på OK knappen på fjernbetjeningen for at få beskeden væk. Gad vide om der er en indstilling der kan fjerne denne funktion.

Det eneste jeg måske fortryder lidt, er at jeg ikke ventede til Black Friday med at købe det, da jeg så kunne have sparet 4000,- i forhold til det jeg gav for det, en lille måneds tid før. Men det var jo ikke til at vide at netop dette tv, ville blive nedsat - det var ikke nedsat på Singles Day.

Men absolut: Et virkeligt fedt fjernsyn, superb billedkvalitet, meget velfungerende og meget flot design.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9