Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#258897
Ehlz skrev:
carsten.pedersen skrev: Jeg syntes jeg har lagt mærke til at der kommer lidt knas på mit billede en gang i mellem?
Hej Carsten, det sker også hos mig. Jeg kan ikke umiddelbart konkludere noget omkring hvornår det opstår men det er som om opløsningen falder markant lokalt på skærmen i et kort øjeblik og synes ikke det er direkte relateret til hurtige bevægelser.

Jeg anvender Flatpanels indstillinger. Måske kan de løfte sløret for hvad det kan skyldes.
Syntes godt nok der er mange fejl på mit. Jeg har også problemer med at remoten ikke virker nogen gangeså kan jeg fx ikke slukke, med mindre jeg bruger min mobil app.jeg har også oplevet at telefon ikke kan se mit tv og at tvét ikke kan se mine netværksenheder, begge fejl løses ved at genstarte tv, stik ud og i :-( !:( !:( !:( !:( !:(
#258900
carsten.pedersen skrev:
Ehlz skrev:
carsten.pedersen skrev: Jeg syntes jeg har lagt mærke til at der kommer lidt knas på mit billede en gang i mellem?
Hej Carsten, det sker også hos mig. Jeg kan ikke umiddelbart konkludere noget omkring hvornår det opstår men det er som om opløsningen falder markant lokalt på skærmen i et kort øjeblik og synes ikke det er direkte relateret til hurtige bevægelser.

Jeg anvender Flatpanels indstillinger. Måske kan de løfte sløret for hvad det kan skyldes.
Syntes godt nok der er mange fejl på mit. Jeg har også problemer med at remoten ikke virker nogen gangeså kan jeg fx ikke slukke, med mindre jeg bruger min mobil app.jeg har også oplevet at telefon ikke kan se mit tv og at tvét ikke kan se mine netværksenheder, begge fejl løses ved at genstarte tv, stik ud og i :-( !:( !:( !:( !:( !:(
Jeg anvender ikke min telefon så det kan jeg ikke svare på.
Dog kan jeg godt genkende problemet med ind imellem at slukke fot tv´et. Det er ikke altid det virker. Derudover er jeg træt at hver gang jeg tænder for tv´et at få en besked om at der er en USB harddisk tilsluttet og at materialet loades.

Jeg synes også ind imellem jeg havner nogle underlige steder når jeg trykker på fjernbetjeningen. Senest tændte jeg tv´et som startede op på HDMI 4 da det var hvad jeg havde set sidst. Efter tryk på TV havnede jeg under medier.

Det positive ved at vi begge oplever de samme ting er at det jo så er softwarebaseret fejl som trods alt burde kunne rettes. Men vil give dig ret i at der ikke skal komme særligt mange ting til før jeg returnerer tv´et igen.
#258905
carsten.pedersen skrev:
Ehlz skrev:Hov, for 1 dag siden, ikke 7.
Jeg er ikke hjemme men jeg har et billede af den version jeg har -
TPM171e_r.001.002.159.000
Den forrige version giver også noget på remoten
Men det undre mig at jeg ikke har fået den automatik, pog den forrige burde vej være komme på i weekenden hvor jeg søgte efter nyt FW

PM171E _ 001.002.167.001 – Date: 2017/10/06
- Supports introduction of 8602 range
- Fix for slow response of the set
- Improvement for auto start-up
- Improvement for YT playback
- Improvements for stability/crashes
- Update for channel logo’s
- Update for Remote control SW
#258910
Ehlz skrev:Carsten, den nye software er HELT frisk jf. nederste post i ovenstående link.
Thomas fra phillips henviser hertil:

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/cpin ... =DE&scy=DE
Fedt, så må vi prøve at hente den danske version på en tysk side og installer den fra USB - lad mig vide om det giver problemer. :-)
Jeg talte med Philiphs hotline et par gange for få dage siden og de sagde at den version jeg havde på var den nyeste ! O-O ::l ::l ::l
#258911
Så må vi håbe der snart kommer en update til Android 7!
Jeg syntes iøvrigt at når jeg bruger det indbygget chromcast, så lagger det og det samme gælder nåpr jeg bruger plex fra tvét, jeg har ikke disse porblmer med den Chromecaft jeg har tilsluttet hdmi,det er snot,for jeg havde stærkt regnet med at jeg kunne bruge den indbygget. Men hvem ved om det bliver rettet med en FW?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 36