Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#254064
Jeg har haft Amazon Prime installeret i et stykke tid, og har set flere forskellige ting. Her til aften er det pludselig forsvundet fra oversigten over apps og "home". Ved forsøg på geninstallering via play.google.com er muligheden for at installere det på TV enheden "grå" medfølgende en forklarende tekst: "Dette element er ikke kompatibelt med dit TV".

Hvad pokker er det nu for en juleleg? !:( Er det Sony der har lagt en restriktion på? Det kan vel ikke være Google, som man må tror vil have så stort et marked som muligt.

Andre der oplever det samme? Nogen der stadigvæk har det, og på hvilket TV mærke (hint Sony hint!).

Det eneste problem jeg har observeret ved Amazon Prime Video er at det første forsøg på afspilning af video går i spin, men trykker man tilbage og vælger det samme igen, så går det fint. Endda meget fint i 4K HDR (sidstnævnte formoder jeg).

/Reiche
#254120
Amazon er tilbage! Uden at jeg har foretaget mig noget. Men stadigvæk med problemer ved første afspilning, som det er nødvendigt at afbryde og starte igen.

Mit TV er på seneste version som findes til det (den meget forsinkede version).

Tak for hjælpen :-)
#254126
Det var i øvrigt ikke korrekt, at jeg har seneste opdatering. Opdateringen (3885 - Nougat) med HLG support er faktisk lige kommet, men jeg har autoupdate deaktiveret, så jeg lige kan se utålmodige andres erfaring først. Faktisk skulle den udrydde et lignende problem med Amazon.... men men men, jeg kan læse i Sony's eget forum kan jeg læse om flere problemer bla. tilfældige reboots, problemer med at læse fra USB (stick) og mystiske "xxxx has stopped" meddelelser.

Nogen der har opdateret et XD93 og fundet sig et bedre TV?
#254139
michael.reiche skrev:Det var i øvrigt ikke korrekt, at jeg har seneste opdatering. Opdateringen (3885 - Nougat) med HLG support er faktisk lige kommet, men jeg har autoupdate deaktiveret, så jeg lige kan se utålmodige andres erfaring først.
Opdatering 3885 er så vidt jeg husker ikke den med Android Nougat, men en mellemliggende opdatering med HLG og sænket input lag. Tror ikke, at der er så drastiske ændringer i den derudover.

EDIT: Vi skrev lidt om den her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1498723968