Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#251755
Nå....fik lige smidt en mail til Amazon support omkring at GT 4k\HDR var forsvundet. Bevidst eller ej, så misforstod de spørgsmålet fuldstændigt.....svarede at tilbage at det er\var min internetforbindelse det var galt med. Bare mærkeligt at jeg så sagtens kan se American Gods og alle de andre UHD shows..;-)
#251777
Ja...det ville da være rart at få dem på banen. Det næste forsøg supporten foreslog mig var at logge ind på Amazon via en pc\browser og så add Grand Tour UHD versionen til min Watchlist. Men når jeg logger på hjemmesiden via min pc, så ser jeg ingen UHD shows overhovedet. Andre der har det sådan? Selv de shows jeg fint kan finde i Android tv appen i UHD version, dem ser jeg ikke når jeg logger på via min pc.
#251797
Nej...det tror jeg også du har ret. De svarede dog nu tilbage endnu engang at jeg skulle gå i min browser og her kunne jeg se hvilke shows som var available i UHD. Nu er der så rent faktisk kommet en sektion ren række "Available in UHD" række på forsiden når man logger ind, men stadigvæk ingen Grand Tour.

Men må dog sige at jeg virkelig er rystet over niveauet i deres support. I den seneste mail ligger de jo nærmest op til at Grand Tour aldrig har været available i 4K. Enten spiller de dumme fordi de godt ved at de har lavet ged i den, ellers er de VIRKELIG uvidende i deres support....
#251800
Mystisk....support historien fortsætter så med at køre helt af sporet her. Nu har en ny supporter overtaget sagen. Han skrev så at min account'en under den email adresse jeg sendte fra ikke var en UK account. Aner så ikke hvorfor han tror jeg er en UK account holder. Jeg sendte dem et Amazon link hvor de selv skriver at GT sendes i UHD. Måske der er noget i det link som har peget ham i retning af UK, selvom det er\var et .com link uden noget synligt UK i. Men jeg tror da godt jeg vil indstille Amazon til prisen som "Worst support EVER..."!!
#251802
Nå...efter en masse "security snak" frem og tilbage, fordi min konto stod med en anden udgave af min email adresse end den email jeg sendte fra, så blev konklusionen at jeg skulle ringe til dem. Tak...hvorfor hulen sagde de ikke bare det ved første mail? Jeg tror så ikke på at det hjælper ret meget....er jo næppe noget at gøre med min konto som sådan. Men det skal da prøves i aften.
#251803
Jeg ved ikke, om jeg er begyndt at se spøgelser, men jeg synes altså ting har det med generelt at forsvinde i 4k/HDR hos Amazon. Det seneste eksempel hos mig er Goliath, som jeg ikke længere kan finde i 4K. Andre med sådanne oplevelser?
#251821
Egholm skrev:Jeg ved ikke, om jeg er begyndt at se spøgelser, men jeg synes altså ting har det med generelt at forsvinde i 4k/HDR hos Amazon. Det seneste eksempel hos mig er Goliath, som jeg ikke længere kan finde i 4K. Andre med sådanne oplevelser?
Har lige tjekket på mit Sony Android tv og her er Goliath stadigvæk tilgængelig i 4K.

Men bortset fra det....så bad Amazon jo mig om at ringe til dem i forhold til den manglende 4K udgave af Grand Tour. Det gjorde jeg så hertil aften....men ikke overraskende så kom der ikke just ret meget ud af dette. Gutten jeg snakkede med var som sådan ganske flink, men det eneste han gjorde var at bede teknikerne om at kigge på det. Så skulle jeg vente et par timer og prøver igen....vil blive MEGET overrasket hvis Grand Tour er tilbage i 4K om et par timer...;-)
#251859
Nå...tog lige en snak mere med Amazon supporten igen hertil aften. De foreslog bl.a. at deregister appen, men det hjalp selvfølgelig ikke. De noterede dog min tv model osv. inden de sendte sagen videre til tech teamet.

Er dog fortsat ret nysgerrig for at høre om andre med Sony Android tv også har "mistet" Grand Tour i 4k udgaven?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15