Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sebastian j
#251624
Torben Rasmussen skrev:Det ser godt ud. Er det en Bose soundbar?
Jeps, subwooferen ved siden af skal egentlig bare væk, da jeg har den tilhørende basmodul ved siden af sofaen :)
Af mbm
#251625
Sebastian j skrev:Lige fået mit nye 65B6V :)
Super fint. elsker de stilrene og minimalistiske setup.
Specielt dem uden 2 lysestager, 2 vaser og andet påtaget flimmer :p
Af Kennyiver
#251632
Sebastian j skrev:
Torben Rasmussen skrev:Det ser godt ud. Er det en Bose soundbar?
Jeps, subwooferen ved siden af skal egentlig bare væk, da jeg har den tilhørende basmodul ved siden af sofaen :)
Spændene. Hvordan synes du det spiller ? :)
Af bromberg
#251649
Ja jeg ville også gerne høre din oplevelse med soundtouch 300.
Jeg havde den med modul hjemme en lille uge, men syntes simpelthen subwooferen var så afkoblet fra soundbaren at jeg ikke ville nedgradere alligevel. Ville ellers virkelig gerne det simple setup, for godt ser det ud:)
Af Sebastian j
#251670
Jeg synes den gør det godt indtil videre, har dog ikke haft tid til at få den testet i film. Mangler stadig de 2 baghøjtalere(bose invisible 300) som lige skulle give det sidste.
Brugeravatar
Af bbplayer
#260972
Torben Rasmussen skrev:Når min chef beslutter sig for at opgradere min løn med 100% så lover jeg at udskifte TV'et med noget fladt i stedet - jeg har endda en lille alu-klods med et udfræset B&O logo som kan dække for hvad det nu end er for et mærke der måtte være hot på det tidspunkt - Altså når helvede fryser til...
Blev logo så dækket så mange år efter, og præges det stadig af B&O omkring skærmen ? :)

Spændende tråd, som afspejler de rammer på skærme fra 10 år tilbage, til de sorte kasser de er idag, som smides op på væggen uden meget sjæl tilbage, når de bare sidder der uden billede og en fod som viser origin af denne model.
#260987
B&O er efterhånden reduceret til håndtere lyden fra Sonos Connect, som ikke sidder sammen med TV'et længere. Den udfræsede klods er for stor til, at den kan sidde på TV'et - men der ligger stadig her på skrivebordet :)

Mit nuværende setup blev postet et par sider længere tilbage http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 05#p224505
Brugeravatar
Af bbplayer
#260989
Ok, fik ikke lige set hvor indlæg kom fra, på alle, det er noget andet end B&O .

Synes ellers de højttalere var tidsløse og bare flotte som de er.
#260991
De står her skam stadig, men blot på min ældstes værelse. Stuen har fået en opgradering med den nye model, men de sidder ikke sammen med TVet. Med den indretning stuen har, så er det presset, at klemme så store højttalere ind som fronter.

B&O har lavet nyere løsninger, som godt kunne koble Beolab til TV’et, hvilket ikke er nogen dum ide i almindelighed. De kom bare lige et år for sent for mit vedkommende. Skulle jeg indrette et andet hjem, så er det ikke usandsynligt, at Beoplay Hub ville komme på tale.

Siden første billede, så har mit setup jo også huset et Pioneer Kuro i adskillige år.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 922#p56922

Beosound 9000 nåede også at blive udskiftet med et Beosound 5, men der røg understøttelsen af TV-lyd, da dét anlæg havde for høj inputlag. Det var dér de tabte mig til Sonos.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14