Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#250351
bromberg skrev:Vil man mon kunne tilgå sit film katalog fra nas også?
I en ældre bluray afspiller var det CIFS/NFS supporteret. Nu kan jeg ikke huske hvordan tv't klarer det om det kun er DLNA supporteret der.

Omkring pris, i UK er den lidt pebret, man finder den 2 steder på danske sider, dog ikke på lager, til omkring 2499,- . Andre østlande sælger den omkring 367 EUR, så jeg ville nok spare på at vente med det køb.
Af Kefiren
#251103
Rasmus Larsen skrev:LG Nordic siger blot "snart". De kan ikke blive mere præcise på datoen endnu.
Rasmus kommer I til at lave en anmeldelse af LG UP970 når den udkommer? jeg har hørt del rygter om at den skulle larme en del når den afspiller film fra Sony, fx så skulle der være helt vildt meget baggrundsstøj i filmen passengers
Af Kefiren
#251244
Er der nogen herinde, som har tør købe afspilleren? Jeg er personligt selv bange for alle de problemer som den har hørt den skulle have i USA. Hvis I har købt den, så må I meget gerne fortælle om I har oplevelet problemer med at afspilleren skulle larme når man afspiller følgende film:

Sony UHD 4K titles:

The 5th Wave
The Amazing Spider-Man 2
Angels & Demons

Chappie
Concussion
Crouching Tiger, Hidden Dragon
The Da Vinci Code
Elysium

Ghostbusters (2016)
Ghostbusters
Ghostbusters 2
Hancock

Pineapple Express
Passengers
Pride and Prejudice and Zombies
Risen

Salt
The Shallows
Smurfs 2

I kan evt læse mere her (ved ikke om jeg må linke til siden, ellers må I sige til, så sletter jeg linket): http://www.avsforum.com/forum/149-blu-r ... ad-10.html
Brugeravatar
Af bbplayer
#251249
Kefiren skrev:Er der nogen herinde, som har tør købe afspilleren? Jeg er personligt selv bange for alle de problemer som den har hørt den skulle have i USA.
Har også læst/set youtube anmeldelserne og det er vel bare at købe i bilka/føtex online, og så kan man vel returnere den indenfor 30 dage i butikken, som de skriver på siden og få det fulde beløb tilbage?

Hvis det kan rettes med en firmware opdatering eller man ikke kan høre det når man afspiller, så er problemet jo væk
Af Kefiren
#251252
bbplayer skrev:
Kefiren skrev:Er der nogen herinde, som har tør købe afspilleren? Jeg er personligt selv bange for alle de problemer som den har hørt den skulle have i USA.
Har også læst/set youtube anmeldelserne og det er vel bare at købe i bilka/føtex online, og så kan man vel returnere den indenfor 30 dage i butikken, som de skriver på siden og få det fulde beløb tilbage?

Hvis det kan rettes med en firmware opdatering eller man ikke kan høre det når man afspiller, så er problemet jo væk
Jeg tror desværre bare ikke det kan rettes med en firmware opdatering. Det kan lige så godt være en hardware fejl.
Af MichaelSørensen
#251253
Til de interesserede er den i bilka avisen gældende for imorgen til 2499kr.
Jeg selv er desværre blevet afskrækket af de reviews jeg har læst
Brugeravatar
Af bbplayer
#251271
Kefiren skrev:Jeg tror desværre bare ikke det kan rettes med en firmware opdatering. Det kan lige så godt være en hardware fejl.
Hvis støjen fra drev er på grund af spin hastigheden, og de rent teknisk bare kan køre 1 niveau langsommere, så ved man fra ældre PC'r at dvd kan larme , når drev kører max speed? Så mon ikke den firmware opdatering bare sætter hastigheden ned, hvis det er muligt uden at afspilning påvirkes?

Måske, måske ikke.
Af Kefiren
#251292
trubka skrev:Har lige bestilt Lg up970 hos Bilka til 2495kr.levering 8/5-2017
Så må du meget gerne teste (hvis du har en af de følgende film jeg har nævnt) om du oplever de problemer som der er beskrevet i AV forummet.

Den film der giver flest problemer skulle være Passengers, men den udkommer først d. 18/05 i Danmark.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7