Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
#240545
Så bliver det nok Claus Borre :-)

Man kan også se det på RTL med Yousee's grundpakke. Men tysk er ikke mit bedste
Af Ausfart
#240546
Jeg slår også over på RTL når der er reklamer men jeg er meget ringe til tysk og så syntes jeg deres lydforhold er helt hen i vejret da man næsten ikke kan høre bilerne.
Af Turbo
#240547
Det kunne være rart med F1 streaming.

RTL og deres "boksenstop" ved pitstop kan jeg slet ikke tage seriøst, hehe.
(ser RTL når TV3 sender reklamer - reklamer under F1 vare ca. 2 omgange).

John Nielsen (Hansen er okey) og alle de* tekniske fejl udtalelser er til at krumme tær over. Den værste var sidste år da Hr. Nielsen skulle forklare hvad "moment" var - det sagde han var bundtræk den tosse.
Når man taler om "moment" i en bil, så er det kort og godt "trækkraften" som gøre sig gældende både i bunden og toppen af omdrejnings området.

Claus Borre, hans briller er tit farvet i boksekampe ligesom Hr. Nielsen's Rosberg briller i F1. Så Borre og Nielsen same shit ;)

EDIT: havde glemt et "de"
Senest rettet af Turbo 10. nov 2016, 11:59, rettet i alt 1 gang.
Af Ausfart
#240548
Ja Nielsen naturligvis. Jeg var til vinsmagning i går så hovedet er ikke helt med her til formiddag. Og ja Hansen er helt fin. :-)
Af bentpetersson
#240559
Jeg ser RTL. Her på fibernettet er både lyd og opløsning på 1080i rigtig flot. I løbet, das Rennen, er der ingen generende kommentarer, kun i udsendelsen op til løbet. Vil man vide noget må man jo også høre noget.

Kombineret med Jyllandsposten live, er man godt informeret under løbet. Det kan man læse i reklamepauserne, der har en tilpas længde og som tager pænt hensyn til selve løbet.

Een ting generer mig dog: At Magnussen og hans bil ikke kører hurtigere.;)
Af mathiasdk
#240591
Jens Hansen måtte de gerne sende til Sibiriens grandprix på en enkeltbillet, mere trættende kommentator skal man lede længe efter! :(

Det kan blive godt med en streamingløsning, men ikke hvis den er efter amerikansk forbillede!

Jeg var tvunget til at se F1 via NBC SN mens jeg boede i USA, de klippede ofte væk fra løbene og hen til kommentatorerne, enten i deres boks, eller mens de interviewede de kørere der var ude af løbene. Samtidigt var der flere reklamer end der var billeder af løbet, det var et forfærdeligt gedemarked!
- Jeg kan sagtens forstå hvorfor amerikanerne ikke ser F1, produktet er simpelthen ringe "over there"!

Hvis det bliver en premium løsning med streaming uden afbrydelser kan det godt blive et hit :-)
Af justinpslab
#256218
There are many interesting android apps which are not available for PC/Laptop. But due to increase in technology many users want these applications to be installed on their UC Browser For PC. Yes, there are Android emulators which support your PC/Laptops to install these applications on your PC/Laptop.
Af gke
#256219
Spændende at se om Liberty Media tager skridtet ud - det ville være en fornuftig tidssvarende løsning.

I mellemtiden, foretrækker jeg også RTL. Deres indsigt og detaljegrad i sporten, kørerne og de omkringliggende forhold er i en hel anden liga sammenlignet med 3+ (forventeligt med RTLs mange års ekslusivaftaler i F1).
Ja, det hjælpe at kunne begå sig på tysk også, men lingo'en i sporten er så specifik, at det hurtigt bliver en vanesag.
Af PeterD
#256221
gke skrev:Spændende at se om Liberty Media tager skridtet ud - det ville være en fornuftig tidssvarende løsning.

I mellemtiden, foretrækker jeg også RTL. Deres indsigt og detaljegrad i sporten, kørerne og de omkringliggende forhold er i en hel anden liga sammenlignet med 3+ (forventeligt med RTLs mange års ekslusivaftaler i F1).
Ja, det hjælpe at kunne begå sig på tysk også, men lingo'en i sporten er så specifik, at det hurtigt bliver en vanesag.
Luna er fint, men som de 2 kommentatorer på 3+, en smule overgearet..

RTL er gode og ja..Hvis man kan lidt tysk er det bestemt værd at se der..De har desuden interview med nogle af kørerne på griden 10-15 min før løbsstart, men desværre er kommentatorerne begyndt at snakke mere om irrelevante ting under løbet end det som sker lige nu i billedet. Før kunne de godt holde pause i et par sekunder og lade billedet tale for sig selv..

....Desuden ser vi ikke Anna Fleishhauer fra RTL så meget som vi gjorde før, når de jagter kørerne til interview før løbene..

Ærgeligt..

Billede