Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ausfart
#238642
Hej er der nogen der ved hvad kvalitet viaplay streamer i har gode/dårlige oplevelser med viaplay?
Af ZackGem
#238650
720P og 2.0 (!!!) lyd.

Ikke videre imponerende.

Der har været rygte om de ville opgraderer til 1080P og 5.1 lyd på deres facebookside - Men er ikke sket, og jeg tror ikke der er noget officielt på den front.
Af SimonVind
#238657
Jeg prøvede viaplay sport i en måned på Samsung 2015 tv. Flygtede derfra pga kvaliteten ift prisen. Er det sport man går efter og har man muligheden, så anbefaler jeg klart yousee og så tilvalg af ekstrakanaler. Ift Premier league fodbold er det over halv pris end viaply sport og med bedre kvalitet.
Af katbird
#238659
Hvorfor ikke bare prøve det selv ,de giver jo en måned gratis prøvetid og abonnement er uden binding.
Af katbird
#238660
SimonVind skrev:Jeg prøvede viaplay sport i en måned på Samsung 2015 tv. Flygtede derfra pga kvaliteten ift prisen. Er det sport man går efter og har man muligheden, så anbefaler jeg klart yousee og så tilvalg af ekstrakanaler. Ift Premier league fodbold er det over halv pris end viaply sport og med bedre kvalitet.
Så du giver ca 135kr for et Yousee abonnement ?
Af SimonVind
#238661
Er man, som jeg, tvunget til yousee grundpakke igennem fx forening er ekstra-kanaler et klart billigere valg end viaplay sport, hvis man "derfra" vil se PL-fodbold.

Ekstra-kanaler: 120 kr om måneden for TV3+, 6eren og tv3sport2.
Af katbird
#238662
Til gengæld viser Viaplay samtlige PL kampe,nogle forskudt dog.
Og al livesport kan ses op til 48 timer efter det er slut.
Men YouSee har højere billed kvalitet ,ingen tvivl om det.
Af SimonVind
#238663
Nu må du korrigere mig, hvis jeg tager fejl: men viser de to "modeller" ikke præcist det samme antal PL- kampe live i og med at PL er fordelt på netop nævnte kanaler - har du et viaplay sport abonnnement er det i realiteten bare de tre kanaler, du stilles om til. Også viaplay sport må jo kun må vise én kamp live lørdag klokken 16 pga krav fra rettighedsejer.
Af katbird
#238671
Det er korrekt at der kun vises én PL live kamp kl. 16.00,resten sendes forskudt .
Fordelen med Viaplay Sport er så ,at de også sender alle La Liga ,Serie A og CL ..plus en masse andet sport,som der ikke er plads til på de 3 kanaler du nævner.
Af Ausfart
#238720
Tak for svar.
Grunden til jeg spørger er jeg skal til at flytte og havde håbet jeg kunne spare lidt frem for et yousee abonoment da jeg skal se F1. Jeg tror jeg lige prøver en måneds tid og ser om det er godt nok for mig.
Af SamsungPanasonic
#238726
F1 kan du jo se på TV3+. Grundpakken hos YouSee ca. 150 kr + 50 kr TV3+. Men nogle kvalifikationer sendes på TV3 Sport 1 eller TV3 Sport 2. Hvis du kan leve med RTL for nogle kvalifikationer slipper du endnu billigere.

TV3+ - 50 kr
TV3 Sport 1 - 50 kr
TV3 Sport 2 - 30 kr
Af Ausfart
#238729
Jeg ved ikke om Yousee har prisforskel alt efter hvor man bor men når jeg søger på min afresse så koster grundpakken 269 uden nogle af de kanaler jeg skal bruge ud over RTL og jeg kan ikke vælge enkelt kanaler oveni kun +10 vælgfri kanaler og så er prisen 449. Viaplay kan jeg få til 269.
Af lunddal
#238759
Ausfart skrev:Jeg ved ikke om Yousee har prisforskel alt efter hvor man bor men når jeg søger på min afresse så koster grundpakken 269 uden nogle af de kanaler jeg skal bruge ud over RTL og jeg kan ikke vælge enkelt kanaler oveni kun +10 vælgfri kanaler og så er prisen 449. Viaplay kan jeg få til 269.
Du burde kunne vælge enkeltkanaler.

YouSees hjemmeside er ikke god, men de er bl.a. nævnt her:

https://yousee.dk/tv/ekstrakanaler/best ... naler.aspx

Det er så ikke ligefrem billigt.