Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ausfart
#237163
Hej er der nogen der ved om det er muligt at streame Sky Sport F1 live i Danmark?
Af katbird
#237199
Der er jo ntv.mx der bla har alle Sky Sport kanalerne.
Men lovligt er det jo ikke.. O-O
Af PeterD
#237231
katbird skrev:Der er jo ntv.mx der bla har alle Sky Sport kanalerne.
Men lovligt er det jo ikke.. O-O
Kræver vel en eller anden form for registrering?

Det mener jeg ikke Mobdro gør.
Af Ausfart
#237285
Jeg ser allerede på TV3+ og på RTL når der er reklamer. Men jeg kan næsten ikke holde ud at høre på John Nielsen og jeg er ikke ret skrap til tysk. Jeg syntes det har et fedt kommentater hold på Sky så derfor vil jeg godt se derfra.
Af SamsungPanasonic
#237286
Det er også fair nok. Ville også selv vælge SKY, hvis jeg havde muligheden.

Afhængigt af hvor du bor henne i landet, kan du muligvis få gratis adgang til Channel 4 i HD via parabol. Det er på engelsk med bl.a. David Coulthard som kommentator og Mark Webber, Alain Prost, Karun Chandhok, Murray Walker og et par kommentatorer fra BBC-tiden med på kommentatorholdet.

Sky Sports F1 (sammen med alle de andre Sky Sports kanaler) kan også tages via parabol, men det koster 50 pund om måneden. http://www.skyeurope.tv/sky-sports-package

Her kan du finde ud af, hvor stor en parabol du skal bruge:
http://digitalt.tv/sadan-ser-du-engelsk ... a-parabol/
Af ZackGem
#237288
Ausfart skrev:Jeg ser allerede på TV3+ og på RTL når der er reklamer. Men jeg kan næsten ikke holde ud at høre på John Nielsen og jeg er ikke ret skrap til tysk. Jeg syntes det har et fedt kommentater hold på Sky så derfor vil jeg godt se derfra.
Enig - Han siger så meget faktuelt sludder!
Af Ausfart
#237290
Enig - Han siger så meget faktuelt sludder![/quote]

Ja han kan slet ikke følge med. Jeg er sikker på han er en rigtig hyggelig gut at dele en øl med men han er altså ikke kommentator. :D