Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pkmadsen
#231849
Blockbuster påstår at de har Dolby Digital 5.1 på alle platforme. Dette harmonerer ikke helt med den oversigt der er herinde.

Er der nogle erfaringer mht ATV 3 eller PS3. Jeg kunne måske driste mig til at købe en Chromecast hvis det er derpå.
Af steen6400
#231850
Det er lidt ærgerligt at listen herinde ikke opdateres. Blockbuster har 5.1 lyd på chromecast.
Af pkmadsen
#231888
Fra hvilken enhed streamer du? Jeg har prøvet "under sandet" fra både IPad air 2 samt pc via chromebrowseren . Der kommer kun lyd ud i de forreste højtalere og center. Og det pcm. HBO virker perfekt med 5.1 DD+
Af steen6400
#231889
Jeg bruger Blockbuster app'en på en android telefon og så Chromecast 1.
Af pkmadsen
#231891
Tak for hjælpen Steen.

Nu har jeg fat i BB for at høre hvad de siger til det.

Får du Dolby Digital ud?
Af steen6400
#231896
Det er PCM 5.1 med Chromcast direkt i forstærkeren. TV kan normalt ikke sende 5.1 lyd til forstærkeren.

Bemærk iøvrigt at den nye sæson Game of Thrones på HBO er DD Ex 6.1.
Af pkmadsen
#231897
Jeg har også smidt CC direkte i forstærkeren. Og HBO virker fint med DD .
Af pkmadsen
#231898
Har testet igen med filmen point break. Her er 5.1 pcm med iPad . Lige til info, hvis nogle læser med :-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#231905
steen6400 skrev:Det er lidt ærgerligt at listen herinde ikke opdateres. Blockbuster har 5.1 lyd på chromecast.
Listen får en opdatering enten i dag eller senere på ugen. I må meget gerne komme med input. Det er svært for os at tjekke alle krydsningerne af tjenester/enheder.
Af pkmadsen
#232003
Hej Rasmus.

Jeg kan se at du skriver 5.1 DD i oversigten . Jeg får 5.1 PCM når jeg streamer fra iOS til Chromecast..

Og som jeg læser Steens indlæg ovenover gælder det også fra Android enheder

Mvh
Af steen6400
#232009
pkmadsen skrev:Hej Rasmus.

Jeg kan se at du skriver 5.1 DD i oversigten . Jeg får 5.1 PCM når jeg streamer fra iOS til Chromecast..

Og som jeg læser Steens indlæg ovenover gælder det også fra Android enheder

Mvh
BB kører med PCM, Netflix og HBO DD+ fra Android til CC, så det er afhængig af app'en.