Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#227291
Kratz skrev:Ifølge min bedre halvdel trådte geoblokeringen ind i går aftes.
Bliver spændende at se om/hvor hurtigt unblock.us kan finde veje uden om.
Har du fået hul igennem endnu?

Siden de lavede lidt i Australien lyder det ikke som om, at der er sket meget mere. Var deres udmelding mon mest løst krudt for at gøre Hollywood-folkene glade? :)
#228687
Har I lagt mærke til, at Unblock-US, Unotelly osv. har fjernet alle referencer til Netflix m.fl. på deres hjemmesider? De må have været under massivt pres for at gå så langt. Paypal har også lukket for det varme vand.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1457417495

Hvad er status hos jer andre? Jeg har stadig hul igennem med Unotelly, men de har dog fjernet deres Dynamo-værktøj til at skifte Netflix-region.

Mon ikke der kommer en ny bølge af tjenester, som gør det samme? Ellers må vi jo vente på at EU tvinger branchen til at konkurrere. Det løser naturligvis ikke forskellen imellem kataloget i USA og Europa, men vil nok bringe udvalget noget tættere på hinanden. Mange har jo kaldt dette for en form for prisdiskrimination, hvilket det er. Prisdiskrimination baseret på adresse eller bopælsland. Men jeg kan se, at EU er ved at bløde lidt op til idéen om, at man godt må prisdiskriminere på tværs af landegrænser i visse tilfælde. Tiden må vise, hvilket "tilfælde" der er tale om, men rent beset er der jo ikke noget der hedder bopælsadresse, når man færdes på internettet. Her er ens adresse en IP i et stort netværk, der af natur ikke skelner mellem lande. IP'er er alene opdelt om kunstige grænser, ligesom geoblocking er det. Så jeg kan ikke se hvordan det argument skulle holde i retten.
Af KBW
#228716
Thank you for contacting UnoTelly Customer Support. We are experiencing higher than normal volume of tickets and we apologize for the inconvenience.



If you are having problems accessing Netflix, we are aware of compatibility issues with UnoTelly and our engineers are currently investigating the situation.



You may still be able to access Netflix by changing the Region Picker to US T est 2, US Test 3, or UK Test 1. Please make sure to Update your IP and close and reopen your browser or reboot your device to eliminate any account related issues.



We will let you know as soon as possible once we have some updates.



If you have problems with any other websites, please reply to this email and our support team will get back to you as soon as possible.



Thank you for your patience and understanding.



Warm regards,

UnoTelly Customer Support
Af svbg1979
#229573
Rasmus Larsen skrev:Auch, så blev jeg forsøgt gang mødt af beskeden om at der bruges proxy. Hos Unotelly har jeg prøver USTest1, 2 osv. Ingen af dem virker pt. for mig :(

Alternativer? Har dem af jer med Unlocator stadig hul igennem?
Jeg tror Netflix kommer til at vinde denne kamp. Netflix har jo som bekendt en rigtig stor pengetank, og dermed penge til at kan ansætte folk til hele tiden at opdaterer IP-adresser på de forskellige VPN- og DNS-tjenester.

Netflix kan jo uden videre købe abonnement hos stort set alle tjenester, og så dermed hele tiden være på forkant, når en tjeneste skifter IP-adresser m.m.

De tjemester jeg benytter er Hideman VPN og ViperDNS, og disse to tjenester har Netflix også blokeret.

I min Firefox-browser har jeg en proxy-konfigurationsfil (http://www.mediahint.com/default.pac) som Netflix også har blokeret.

Så jeg tror virkelig, at de denne gang sætter alle sejl til... Desværre!
Af katbird
#229576
Unlocator virker stadig hos mig ,hvis man bruger deres beta DNS

"Are you Getting Proxy Errors?

If you are getting proxy errors on the regular DNS it can only be resolved by changing to the new beta DNS, which fixes the proxy issue on all devices. The beta only unblocks the US region for the time being.

Old unblocking methods used by VPN and DNS providers will not work going forward. That is why we are using a whole new approach with the beta. We just need to get it stable and scaleable first.

Please don't report proxy errors with the regular DNS. We are well aware and the support team is overloaded with these messages. The only way forward is the beta."
Brugeravatar
Af KimKaos
#229655
katbird skrev:Med unlocator og deres beta dns tager det lidt tid ,ihvertfald her søndag aften ,ca 1 min før der var hul igennem.
Men et hul er et hul som man siger O_O

Så virker det skal man bare være glad så længe det varer
Af martinaabo
#230015
Er der nogen som stadigvæk har en fungerende proxy via Unotelly til US Netflix? Jeg forsøgte uden held i går, med de forskellige testregioner på deres hjemmeside.
Brugeravatar
Af edinger
#230020
martinaabo skrev:Er der nogen som stadigvæk har en fungerende proxy via Unotelly til US Netflix? Jeg forsøgte uden held i går, med de forskellige testregioner på deres hjemmeside.
Ja.