Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jezter
#214694
Ascension, er godt nok kun i tre afsnit, men håber på en sæson 2.
Penny Dreadful.
Deadwood.
Hell on Wheels.
The Wire.
The Sopranos, klassiker.

Jeg har hørt godt om 100 Code, så den skal jeg selv i gang med.

Alle er tilgængelige på HBO

EDIT: Ascension er afsluttet, pga. for lave ratings til at lave flere sæsoner. Det var åbenbart en "pilot (mini)-sæson" der blev lavet.
Af Grandahl
#214699
ja Jetzer, Hell om Wheels er virkelig også et bekendtskab værd. Det er western på den fede måde, råt og usødet er den også til stor glæde for mig
Af ByteMe
#214709
The Blacklist. James Spader er fantastisk i rollen som sympatisk badguy

Scandal. Super spændende serie. Må især fremhæve Gulliermo Diaz i denne serie. Hvis bare en brøkdel af det man ser i denne serie kunne ske i virkeligheden, så er USA sgu et bizart sted. :)
Af jezter
#214711
Vil også gerne anbefale Longmire, hvis man er til politiserier/western stilen. Dejlig nede på jorden serie med gode karakterer.
Jeg ved ikke om den kan streames, men den kan i hvert fald købes på amazon.
Af kimf86
#214995
Walking Dead.. Helt sikkert!!
Af Grandahl
#215182
Har netop set 3 afsnit af den dæmonen serie fra Marvel på Netflix. Jeg er rigtig godt underholdt.
Den har den der stemning der fanger, historien er veldrejet, ikke for overdrevet. Også er den i UHD så billedmaterialet er i top.

Ift. den anden Arrow ( Grønne Pil tror jeg den hedder på Dansk ) synes jeg af Dæmonen er klasser bedre.

Bare til info hvis man kigger efter en ny serie at komme i gang med.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#257996
Jeg ved ikke hvor vild jeg er med Big Little Lies... jeg har lige afsluttet afsnit 3, men den fanger mig altså ikke rigtig. Skuespillet er dog godt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12