Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tjallamando
#214266
Jeg kan ikke aktivere mit Samsung tv hos Hbo. Jeg får en fejl når jeg prøver at aktivere inde på hbonordic.com/settings/devices A problem has occurred and service is unavailable. Please try again later. Jeg kan godt se Hbo via iPad så det er ikke abonnement den er gal med. Nogen der kender til ovenstående.?
Har ikke kunne et par dage. Har prøvet og kontakte Hbo på Facebook men hører ingen ting.
Af kim4220
#214272
Der kan være 3 muligheder.

1.: Det er et parallel tv, hvor der opstår problemer med den nordiske del af HBO.

Løsning find ud af om det er parallel ved om der står XEE i model navnet.

2.: Din Router laver fejl, dette sker hvis der er for meget data tab eller softwaren på router ikke kan håndtere data(dette er typisk hvis det er en router udbyderen).

Løsning prøv enten kabling/powerline eller ekstra/ny router.

3.: Tv eller HBO har et software hånterrings problem, og hvis dette er det sandsynligvis Samsung der er problembarnet :(

Løsning Kontakt Samsung support....og håb de kan hjælpe dig(forvent ikke for meget af dem)
Af Tjallamando
#214274
Tak for dine svar. Tænker det er noget med routeren så? Når jeg skal aktivere mit device på hjemmesiden skal jeg trykke 6 tegn som tv'et generere. Men uanset hvilke 6 tegn jeg skriver, xxxxxx, oooooo etc. Så får jeg samme fejl? Den router jeg har er en fra yousee som jeg har haft i 3 år vil jeg tro. Har for et år siden cirka skulle aktivere et device på hjemmesiden og der har ikke været nogle problemer.? Nogle gode råd?
Af Tjallamando
#214276
Det skal så siges at jeg har 2 devices aktiveret. Min iPhone og iPad. De bliver automatisk aktiveret når jeg logger ind fra dem.
Af kim4220
#214278
Hvis muligt prøv at kable det virker altid hvis det er et router problem.

Hvis det virker køb en powerline eller ny router(YouSee har elendig router, i mange tilfælde)

Og angående password husk stort og småt(ved godt det lyder dumt, men nogle gange kan man bare overse det åbenlyse)

Men ellers lyder det som et software problem, kan måske ordnes ved at nulstille tv.
Af kim4220
#214279
burde ikke have betydning hvis slukket. men prøv at lukke helt ned for app på begge enheder. Man kan kun streame til en enhed af gangen.
Af Tjallamando
#214281
Jeg tror ikke det er noget med tv'et og gøre, og jeg har prøvet store bogstaver. Det er også en kablet forbindelse.
Jeg så man kan ringe til dem mellem 12-18 så vil prøve det senere.
Af kim4220
#214283
Har lige været ude og læse lidt, og der er rimeligt store problemer med HBO og Samsung på verdensplan Løsning er primært enten hel ny installation af samsung smart tv eller hvis muligt kun fjerne HBO app og installere den igen(mange samsung tv kan ikke dette med HBO)

Men prøv det tidligere link jeg satte ind.
Af Tjallamando
#214284
Ja det skulle ikke undre mig. Okay jeg prøver at kigge nærmere på det link du henviser til. Tak :-)
Af Tjallamando
#214288
Nå problemet er løst. Det er efter at de har lavet deres system om. Da jeg er gammel medlem hos HBO så står alle mine enheder stadig registeret på min "gamle" profil hos HBO. Men når jeg logger ind på HBO nu så får jeg kun vist det i den nye platform. Så uden og vide det var jeg nået grænsen på 5 enheder(uden og kunne se det på hjemmesiden). Da samsung tv stadig kører efter den gamle platform hos HBO kan man ikke se dette tv på sin profil.
Kundeservice kunne se både gammel og ny platform og hvad jeg havde registret og kunne fjerne så jeg havde "plads" til mit nuværende tv. Fin service der fra, tog under 5 min :-)

God søndag!