Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#211473
Super fedt allerede ud fra din beskrivelse! Ved du hvor mange sæsoner der kommer?

Storkhanen Kublai Khan var faktisk meget større end sin farfar, da Kublai Khan i langt større omfang besejrede og tog land. Hans mål var vist at indtage hele europa, men han nåede "kun" at indtage det meste af Rusland. (Ret mig hvis jeg husker forkert).

Så at serien handler om Kublai Khan, gør det kun langt federe!

Mongolerne var de bedste krigere dengang, da de kunne ride og affyre deres buer med stor præcision samtidig.

Jeg tror faktisk at jeg venter. Som sagt hader jeg at skulle vente, plus jeg skal lige have set GoT sæson 3+4 færdig først.

Men Maco Polo skal SÅ meget ses! Manglende tålmodighed er også kun et godt tegn, det vidner om klasse underholdning! :)
#211476
Nu ved jeg jo ikke om der kommer en sæson 2, men har svært ved at forestille mig andet. Hvis Netflix vælger metoden som ved f.eks. House of Cards, så kommer der en ny sæson en gang årligt. Det vil betyde at sæson 2 vil komme til december. Men jeg ved det som sagt ikke.

I mellemtiden kommer snart HOC og Better Call Saul som jeg også ser frem til på Netflix, så der er da lidt der :D
#211477
troopa85 skrev:Indtil videre er der kun planlagt 2 sæsoner, og 2. sæson er stadigt ved at blive optaget.

Marco Polo er meget lig Game of Thrones selvom den ikke når samme sindsygt høje niveau, så er det stadigt klart en anbefalelsesværdig serie.

Ok, tak for info troopa :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#211564
Nyt på Netflix i februar:

- House of Cards, sæson 3 - 27. februar
- Better Call Saul (spin-off af Breaking Bad) - 9. februar
- Mr. Selfridge - 20. februar
- Wallander, sæson 3 - 10. februar
- Til Døden Os Skiller - 4. februar
- Loser - 18. februar
- Good Luck Chuck - 18. februar
- Superbad - 18. februar
- Big Fish - 18. februar
- Shutter Island - 25. februar
- Brødrene Grimm - 4. februar
- Fargo - 6. februar
- Spider Man - 18. februar
- Spider Man 3 - 18. februar
- Batman Returns - 25. februar
- The Care Bares Movie - 6. februar
- Sofia the First, sæson 1 - 1. februar
- Mr. Peabody & Sherman - 18. februar
Af A.Juhl.H.
#211622
Rasmus Larsen skrev:Nyt på Netflix i februar:

- House of Cards, sæson 3 - 27. februar
- Better Call Saul (spin-off af Breaking Bad) - 9. februar
- Mr. Selfridge - 20. februar
- Wallander, sæson 3 - 10. februar
- Til Døden Os Skiller - 4. februar
- Loser - 18. februar
- Good Luck Chuck - 18. februar
- Superbad - 18. februar
- Big Fish - 18. februar
- Shutter Island - 25. februar
- Brødrene Grimm - 4. februar
- Fargo - 6. februar
- Spider Man - 18. februar
- Spider Man 3 - 18. februar
- Batman Returns - 25. februar
- The Care Bares Movie - 6. februar
- Sofia the First, sæson 1 - 1. februar
- Mr. Peabody & Sherman - 18. februar
Hvor henter du disse informationer Rasmus? Har Netflix en side, hvor de løbende opdaterer, hvad der snart kommer på deres tjeneste?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#211624
Det er en mail som Netflix Danmark sender til pressen i slutningen af hver måned. Mig bekendt findes den ikke noget sted på nettet, så det er derfor jeg løbende opdaterer her :)
Af A.Juhl.H.
#211641
Rasmus Larsen skrev:Det er en mail som Netflix Danmark sender til pressen i slutningen af hver måned. Mig bekendt findes den ikke noget sted på nettet, så det er derfor jeg løbende opdaterer her :)
Arg, ikke dårligt at være på VIP listen ;)

Tak for delingen!
Brugeravatar
Af edinger
#212159
A.Juhl.H. skrev:Hvor henter du disse informationer Rasmus? Har Netflix en side, hvor de løbende opdaterer, hvad der snart kommer på deres tjeneste?
Moreflicks er en glimrende ressource. Her kan du blandt andet se, at den kontroversielle Seth Rogen-film 'The Interview' nu er tilgængelig hos Netflix US og Netflix CAN.
#212169
Så er Better Call Saul ude i 4K format. Kan se de ved denne serie prøver at ligge et afsnit ud en gang i ugen, hvor de ofte har lagt en hel sæson ud på en gang. Der er 10 afsnit i første sæson
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 46