Til snak, tips og diskussion om kalibrering af TV og monitors.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Guru
#21140
Jeg er også ret interesseret i et svar på denne.

Efter at have læst anmeldelsen af Lacie Blue Eye Pro har jeg kigget lidt efter den, men den er ikke til at finde nogle steder længere, så mit tillægsspørgsmål er om det stadig er en af de bedste eller om der er kommet nye spændende værktøjer på markedet siden da.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#21149
Guru skrev:Efter at have læst anmeldelsen af Lacie Blue Eye Pro har jeg kigget lidt efter den, men den er ikke til at finde nogle steder længere, så mit tillægsspørgsmål er om det stadig er en af de bedste eller om der er kommet nye spændende værktøjer på markedet siden da.
LaCie skulle stadig forhandle den. Den står hvert fald på deres side her: http://www.lacie.com/dk/products/range.htm?id=10042

Ud over vores testværktøj, der er forklaret på det link, som yakken linker til, har jeg flere gange overvejet at skrive en artikel der forklarer hvorfor vi måler som vi gør og hvorfor vi tester som vi gør. Den ville så være synlig i vore tests, så den kunne bruges som opslagsværk, hvis man var i tvivl om noget i forbindelse med testen.
Jeg synes selv idéen er god ;) men i hvilken grad den kan gavne er jeg lidt i tvivl om.