Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ramlas
#202073
Har lige undersøgt prisen hos Micro center i USA og fået et tilbud på mail fra dem. 4.999.99 dollars koster LG OLED så lidt billigere end i DK, så mon ikke 2.000 dollars er en and:)
Af Oliver400
#202078
Det kan være, men skal prøve at finde indlægene igen. Der var flere brugere der rapporterede om prisen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#202145
Så er El-Giganten hoppet med på prisen på 28.999 kroner. Så vidt jeg husker blev de oppe på de 39.999 da de andre sænkede prisen?

Det kunne godt se ud til at den nye pris er ved at bide sig fast :)
Af Chr R
#202165
Rasmus Larsen skrev:Så er El-Giganten hoppet med på prisen på 28.999 kroner. Så vidt jeg husker blev de oppe på de 39.999 da de andre sænkede prisen?

Det kunne godt se ud til at den nye pris er ved at bide sig fast :)
Der var også prisen i forrige uge (se dit eget tidligere indlæg :D ), men her i weekenden steg den til ~35k, for allerede i dag blive sænket igen.
Af Oliver400
#202271
Jeg tror desværre ikke, at vi skal forvente kæmpe prisfald inden for OLED, så længe LG er enerådig på markedet (praktisk talt). Mon ikke LG fastholder OLED som eksklusive top produkter indtil de andre producenter vender tilbage til teknologien?
Af ramlas
#202272
OLED er da netop inde i et kæmpe prisfald. Fra en startpris på 80.000 til nu hvor prisen er nede omkring 24.000-25.000 kr. inden for 8 måneder.
Af Oliver400
#202273
ramlas skrev:OLED er da netop inde i et kæmpe prisfald. Fra en startpris på 80.000 til nu hvor prisen er nede omkring 24.000-25.000 kr. inden for 8 måneder.
Det er jeg bekendt med, men det er jo så sidste års model (den buet) og med en pris pt på 29k er den imo stadig pebret prissat for en 55". Den flade version koster jo stadig 40k - så vidt jeg ved.

Jeg vil da blive glædeligt overrasket, såfremt priserne kommer ned i et prisleje, hvor menigmand kan være med, men jeg tænker, at LG for nu udelukkende vil satse på OLED som nogle eksklusive HighEnd produkter (med dertil høje priser) indtil de andre kommer tilbage i kampen.

LG vil nok også næppe prissætte OLED så aggressivsit lavt, at de kommer i konkurrence med sig selv mht. deres HighEnd LED TV'er.
Af Oliver400
#202318
Oliver400 skrev:
ramlas skrev:OLED er da netop inde i et kæmpe prisfald. Fra en startpris på 80.000 til nu hvor prisen er nede omkring 24.000-25.000 kr. inden for 8 måneder.
Det er jeg bekendt med, men det er jo så sidste års model (den buet) og med en pris pt på 29k er den imo stadig pebret prissat for en 55". Den flade version koster jo stadig 40k - så vidt jeg ved.

Jeg vil da blive glædeligt overrasket, såfremt priserne kommer ned i et prisleje, hvor menigmand kan være med, men jeg tænker, at LG for nu udelukkende vil satse på OLED som nogle eksklusive HighEnd produkter (med dertil høje priser) indtil de andre kommer tilbage i kampen.

LG vil nok også næppe prissætte OLED så aggressivsit lavt, at de kommer i konkurrence med sig selv mht. deres HighEnd LED TV'er.
Beklager. Kan se man kan få det flade til 29999 kr hos Fona

http://www.fona.dk/elektronik/elektroni ... 0600911380#
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 192