Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Chr R
#201886
Tak for responsen.

Tænkte ellers, at et basis TV i en mindre størrelse kunne generere både en løftet afsætning, og dermed medvirke til OLED udbredelsen, samt formindsket produktionsomkostninger qua øget stordrift. Det er vel de færreste der køber 65" eller derover i dag, og dermed forbliver OLED desværre et niche produkt for langt de fleste i den nærmeste fremtid???
Af flatnesdam
#201889
Der er næppe mange der vil betale mere end 20.000 kr. for et 42" OLED TV i dag. Produktionsomkostningerne for at sådant TV vil jo ikke være væsentligt lavere end for et 55".
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#201899
Bemærk dog, at det er canadiske dollars. Det hjælper en lille smule på det :)

Cirka 50000 kroner for et 4K OLED-TV. Tja, bobbob. Jo ikke helt hen i vejret, men heller ikke super pris. Men ja, bliver sikkert dyrere i Danmark.
Af ramlas
#201904
Blev noget skuffet, da jeg så glasfoden på LG OLED i Elgiganten. Den er godt nok grim. Men skærmen er købt hvis: Uden fod og under 20.000 kr., skal vi vædde på sidst på året eller i starten af 2015???
Af ramlas
#201909
Ja Rasmus du snakkede også om, det er et køb til under 20 kilo eller venter du helst på OLED 4 K. Så når 4 K er kommer ned i pris, dukker der 8 K op, ja man kan jo ikke vente hele tiden, så får man aldrig købt noget:)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#201911
Haha ja. Men jeg forventer at priserne på 4K OLED-TV kommer lidt ned i løbet af 2015. Det passer meget godt med min timing for nyt tv-køb anyways. Så det bliver nok det jeg gør :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#201913
Du husker lige at spørge om mængderabat - jeg er med på en 4K'er.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#201916
Og så skal vi lige huske at kalde det noget andet end "fælleskøb"...
Af Oliver400
#202069
Jeg læste på AVforum, at amerikanerne har kunne købe TV'et for $2000 hos Micro Center. Om det stadig er muligt aner jeg ikke, men som dansker kan man da godt sukke temmelig meget efter den pris.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 192