Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af netfors
#192027
Faktisk er der lavet en app, så det skulle være muligt at køre via chrome browseren i android / ios? Denne kan man dog ikke få lov til at hente i lille DK endnu ??? :(( Men jeg håber snart den kommer til denne del af verden?
Ellers kører den fint synes jeg, mit netværk er ikke super kraftigt henne ved tv'ets plads, men netflix kører stadig godt og flydende. Der måtte dog gerne komme noget mere understøttelse, blandt andet kunne jeg super godt tænke mig noget understøttelse af afspilning fra NAS servere? 8)

Update: Argh der kom jeg til at tale over mig. Denne app gør det ikke muligt at køre chrome browser fra android? Æv, troede lige de endelig havde opfundet noget smart!! :s
Senest rettet af netfors 4. okt 2013, 10:28, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#192028
Jeg har ikke lige hørt om den app. Hvor har du læst om den? :)

Der er flere projekter i gang, som skal åbne op for NAS-agtig funktionalitet. Der er blandt andet nogle danskere som arbejder på det. Det lyder ret spændende.
Af netfors
#192029
Det lykkedes mig at hente app'en, via det lille proigram Hola.org? Men desværre er det kun en app der viser hvilken app's der er til chromecast, og om de er installeret (Jeg har netflix, youtube og Google music fik jeg at vide? Dette var jeg nu godt klar over i forvejen, så nyheds værdien i dette er lidt begrænset) ??
Denne app gør det dog muligt at installere chromecast med din android /ios? Så jeg kunne rigtig godt have brugt den i går aftes, da min laptop er til rep, så jeg manglede virkelig en pc med WIFI ???
Link: https://play.google.com/store/apps/deta ... mecast.app

Undskylder den mangelfulde info. ;)
Af netfors
#192037
Tak. Det lyder rigtig spændende? Jeg fik som sagt min chromecast i går aftes, så jeg mangler at teste et par ting? Men det jeg har testet har virket fint synes jeg?
Af Malcolm_Y
#192256
Nu har jeg så selv fået skaffet mig sådan en og ja den er imponerende let at installere.
Jeg har den pt siddende direkte i min ONKYO receiver og den virker uden problemer.

Youtube appen er imponerende smart. God billede kvalitet og super lyd. Fungere på fra min mobil og fra PC men afspilnings lister fungere kun via Android hvilket er lidt underligt.

Netflix er også smart men billede kvaliteten fra WD TV LIVE er betydeligt bedre og så hakker Chromecasten en lille smule. Desuden er der ingen DTS lyd når man starter afspilning fra Android ved dog ikke fra PC endnu.

Super smart lille sag glæder mig til der kommer flere apps der virker med den fx en billede app og andet.
Af Malcolm_Y
#193769
Ekstra observation som jeg finder mystisk ...

Installerede endnu en GCC hos et familie medlem udelukkende med I produkter og finder det spøjst at der på itunes app store kan findes google chrom cast app men på android play store skal bruges ninja tricks for at få det til at virker det er godt nok underligt og dumt træk af google
Af Malcolm_Y
#193914
sokken skrev:Er der nogen der har problemer med netflix som der var i testen
Hvilke problemer