Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bent odense
#171899
Hvad man mener om nogle personer,Som (FJOLS:DUM).Det må man holder for sig selv,Det hører ikke tråden til.Men mon ikke der kommer en(REMINDER) fra Torben Rasmussen.
Af Gonardo
#171900
jones31 skrev:
Gonardo skrev:Hvilket panel sidder der i Grundigs tidligere modeller :)
Der brugte man samsungs panel. Men nu laver de 42-47 og de paneller laver Samsung ikke. Samt passiv er billigere brille mæssigt.
Takker :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#171905
Bent odense skrev:Hvad man mener om nogle personer,Som (FJOLS:DUM).Det må man holder for sig selv,Det hører ikke tråden til.Men mon ikke der kommer en(REMINDER) fra Torben Rasmussen.
Hvis I selv kan huske hinanden på, at man skal tale pænt, så var det egentlig en mere ønskværdig situation...
Af Runedrengen
#171910
Tak for informationen (Til de første) :o) - men alt i alt lyder det da som et godt "byt". Jeg glæder mig ihvertfald til at den kommer! Har I eventuelt prøvet TV'et med de medfølgende briller?
Af jones31
#171916
Runedrengen skrev:Tak for informationen (Til de første) :o) - men alt i alt lyder det da som et godt "byt". Jeg glæder mig ihvertfald til at den kommer! Har I eventuelt prøvet TV'et med de medfølgende briller?
Ja har prøvet det og synes det gør det ganske udemærket. Har ikke set mere end et par min på det. Men giv gerne en feedback hvordan den gør det om aftenen i et mørkere rum.
Af dk9000
#171928
edinger skrev:
jones31 skrev:Det er også helt rigtig Rune, det er afløseren for 8270bp.
dk9000 skrev:42, 47 og 55 tommer er landet i butikkerne:)
For gennemskuelighedens skyld synes jeg, det ville være fair over for spørger at tone rent flag og oplyse, at I begge er på lønningslisten hos den forhandler, vi taler om her.
Det har skam intet med det at gøre :)

Jeg synes da at det er et godt tv til prisen og levere også derefter.

Jeg vil da hellere sælge en god pana plasma til en kunde end grundig, dog må vi bare desværre indrømme at plasma er tabu emne hos mange mennesker og skrøner løber vidt omkring sig.

Jeg har faktisk selv overvejet dette tv da det kom pga. den gode lyd, dog til soveværelset.

Den nye ser også godt ud, dog er jeg ikke meget for lyden i denne da de har valgt at fjerne begge bass enheder som sad i hver side, og erstattet det med 1 stk.

Men jeg siger det skam ikke fordi jeg regner med at der styrter folk ud i Giganten for at handle grundig.

Der er faktisk nogle af os som går op i hvad kunden får med hjem, og ikke kun op i hvad vi selv tjener på produktet :)
Af Runedrengen
#172289
Så kom skærmen hjem i stuen, og 3D delen blev testet med Immortals i går aftes. Lige til sagen.. Jeg var rigtig imponeret over dybden i 3D billedet, og det hele kørte meget flydende.. En rigtig god oplevelse..
Ligger en af jer´eventuelt inde med en god opsætning til Tv'et kontra det fabriks-kaos det har i butikkerne?
Af Neptun
#172561
Jeg er selv intereseret i det nye Grundig 47 VLE 9279 efter jeg så den gamle model i Elgiganten i Vejle.

Den ældre 8270 havde super glidende bevægelser med dens 200hz panel til en pris under hvad man fx. kan få et 100hz panel i LG. Matte skærm er også interesant, men den nye 9279 har vist blank.

Jeg vil blive ret glad hvis 8270/9279 ejere gider skrive lidt mere. Jeg var ved at hoppe på et Philips passive 3d men dens menuer var ekstremt langsomme.
Af jones31
#172584
Runedrengen skrev:Så kom skærmen hjem i stuen, og 3D delen blev testet med Immortals i går aftes. Lige til sagen.. Jeg var rigtig imponeret over dybden i 3D billedet, og det hele kørte meget flydende.. En rigtig god oplevelse..
Ligger en af jer´eventuelt inde med en god opsætning til Tv'et kontra det fabriks-kaos det har i butikkerne?
Ok tak for feedback, skal prøve og se om jeg kan skaffe en ordentling opsætning af skærmen.
Af Runedrengen
#172596
Neptun, jeg købte i første omgang 8270'eren, men pga en fejl fik jeg 9279'eren i byt. Skærmen viser et rigtig lækkert billede, især på HD-kanaler, og Blu-Ray film samt 3D film! Jeg har kun et kritik-punkt, og det er deres inter@ctive tv (Smart-Tv delen), som kører lidt langsomt, og derudover kan man ikke downloade yderligere apps end de forudinstallerede - jeg har i hvertfald ikke fundet ud af hvordan!

Lækkert tv alt i alt, og er vild med 9279'erens facelift med 30% smallere ramme og diskret men stilfuld højtalerpanel i bunden.. Håber du fik noget ud af mit svar
Af Neptun
#172621
Helt sikkert. Tak Runedrengen. :)

Jeg overvejer selv et Grundig, men forstår ikke hvorfor de på deres egen hjemmeside ikke skriver noget som helst om hverken 8270 eller 9279.
Af Runedrengen
#172628
Prøv eventuelt grundig.de - jeg mener 9279 er derinde! Den hår også under navnet air Series hvis du vil Google det
Af SouthT
#172785
hej.

den ny model er et LG panel, alle andre er Samsung. MEN der kommer snart andre modeller med LG panel til dem som helst vil have passiv 3D.

Grunden til at du ikke kan finde 9279 er at det er en exclusive model som elgiganten har, så du kan se den på www.giganten.dk. Kommer dog andre modeller som fx. 9270 og 75 som er lignende modeller (men med en meget lækre aluminiums fod)