Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Runedrengen
#171829
Hejsa flatpanels.dk

Jeg står og klør mig selv lidt i hovedbunden, da jeg lige har været ude og aflevere mit "nyindkøbte" Grundig 46vle8270bp tv pga en pixel-fejl samt en ridse. Meningen var egentlig at jeg gerne ville have den samme model igen, men det kunne åbenbart ikke lade sig gøre, da den er ude af produktion, og de ikke må sende TV mellem forhandlere. Da sælgeren kommer ud i butikken til mig, siger han så, at eftersom han nu havde lovet mig at skaffe mig et idendisk tv, ville tilbyde mig deres nye model som hedder 47vle9279bp.. Jeg takkede ja, da han sagde at det var en bedre og større model. Min store forvirring er nu, at jeg absolut ingen steder kan finde info om dette tv? Butikken skulle have den sendt fra deres HQ, så jeg kunne desværre ikke se noget om den derude.
Jeg håber at der er nogle folk herude som ved lidt om dette tv, og vil være behjælpelige med enten et link eller anden form for info.. På forhånd tak!
Af jones31
#171849
Runedrengen skrev:Hejsa flatpanels.dk

Jeg står og klør mig selv lidt i hovedbunden, da jeg lige har været ude og aflevere mit "nyindkøbte" Grundig 46vle8270bp tv pga en pixel-fejl samt en ridse. Meningen var egentlig at jeg gerne ville have den samme model igen, men det kunne åbenbart ikke lade sig gøre, da den er ude af produktion, og de ikke må sende TV mellem forhandlere. Da sælgeren kommer ud i butikken til mig, siger han så, at eftersom han nu havde lovet mig at skaffe mig et idendisk tv, ville tilbyde mig deres nye model som hedder 47vle9279bp.. Jeg takkede ja, da han sagde at det var en bedre og større model. Min store forvirring er nu, at jeg absolut ingen steder kan finde info om dette tv? Butikken skulle have den sendt fra deres HQ, så jeg kunne desværre ikke se noget om den derude.
Jeg håber at der er nogle folk herude som ved lidt om dette tv, og vil være behjælpelige med enten et link eller anden form for info.. På forhånd tak!
Det er også helt rigtig rune, det er afløseren for 8270bp. Den nye bruger LG panel og er med passiv 3d og der skulle være 6 par briller med. Det er gjordt 30% smallere rundt i rammen og med 3 vejs højtalere system i.
Du kan se 55vle9279bp på deres hjemmeside.
42-47" kommer på senere men de er helt nye og 42" lander ikke før næsten måned.
Af zappedronningen
#171854
Så vidt jeg ved, er skærmen blank modsat 8270, der er mat.
Af dk9000
#171856
42, 47 og 55 tommer er landet i butikkerne:)

Det er rigtig hvad der bliver fortalt længere oppe :) Det eneste minus er så at selve lydsystemet er blevet en smule lysere i tonerne :) ellers levere den faktisk et kanont billed til prisen :)
Brugeravatar
Af edinger
#171857
jones31 skrev:Det er også helt rigtig Rune, det er afløseren for 8270bp.
dk9000 skrev:42, 47 og 55 tommer er landet i butikkerne:)
For gennemskuelighedens skyld synes jeg, det ville være fair over for spørger at tone rent flag og oplyse, at I begge er på lønningslisten hos den forhandler, vi taler om her.
Af jones31
#171865
Jeg udtaler mig ikke som om jeg siger produkterne skal købes der, men svarer på hans spørgsmål. Er der noget problem i det??????
Brugeravatar
Af edinger
#171867
Om der er tale om en interessekonflikt, må den enkelte selv vurdere.
Af jones31
#171868
Jeg udtaler mig kun ud fra mit eget synspunkt.
Af Bent odense
#171878
Her er der er en ny bruger på fl,p,Som spørger om et råd/hjælp.Og så starter i med at kaster med muder,Hvad for han lige ud af det. !:(
Af Gonardo
#171879
Hvilket panel sidder der i Grundigs tidligere modeller :)
Af Reaker
#171888
Hvorfor skal du edinger altid komme med intetsigende indlæg?

Du er sgu da et fjols..
Af jones31
#171890
Gonardo skrev:Hvilket panel sidder der i Grundigs tidligere modeller :)
Der brugte man samsungs panel. Men nu laver de 42-47 og de paneller laver Samsung ikke. Samt passiv er billigere brille mæssigt.
Brugeravatar
Af edinger
#171892
Reaker skrev:Hvorfor skal du edinger altid komme med intetsigende indlæg?

Du er sgu da et fjols..
Jeg har ikke i sinde at kravle ned på så pinlig lavt et niveau.

Dit indlæg taler vist meget godt for sig selv.
Af jones31
#171894
Bent odense skrev:Her er der er en ny bruger på fl,p,Som spørger om et råd/hjælp.Og så starter i med at kaster med muder,Hvad for han lige ud af det. !:(
Hvem starter hvad, det er der da kun en person der gør som altid påstår han ikke arbejder for panasonic eller for goder for, at kun at foreslå der skærme hele tiden.