Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#163770
Så hænger GT50 i min stue og jeg må sige: Wuav den klæder væggen 8) Selv konen synes, den er "meget" flottere end den gamle "flade" G11.

GTén blev afhentet hos AV-Connection i Sønderborg (tak til Mads), som er et sted hvor jeg helt sikkert kommer igen. Super fin betjening.

Hvordan er den så, den nye GT50. Den har jo fået super anmeldelser i England (avforums.com) og i Tyskland (areadvd.de).

Jeg er ikke blevet skuffet. Pakket ud og hængt op på 30 min. (tak til Brian for god hjælp - som iøvrigt kom hjem med den nye XT50 - som skal hænges op hos ham i dag lørdag :D ) og tilsluttet min AV reciever og så skal jeg love for, at øjnene bliver forkælet.

Det er et fantastisk TV, derom er der ingen tvivl - selvom jeg ikke er expert - men mine øjne lyver ikke.

Når GT50 er tændt er den helt stille og billedet står fantastisk. Det gælder både alm. tv og især på bluray, som jeg allerede glæder mig til at se igen i dag, med vennerne fra Syvsten (Termo bliver misundelig :p ).

Jeg har sat GTén til THX mode og har endnu ikke "leget" med alle de mange indstillingmuligheder GTén har indbygget. Jeg vil måske vente til Flatpanels.dk har testet GT og så prøve jeres indstillinger på mit TV.

Men jeg er meget tilfreds med, at jeg slog til, da AV-Connection fik deres første GT50 hjem. Det er lidt fedt, at være en af de første med et så fedt Tv og jeg er sikker på, at vennerne står i kø til El Classico næste lørdag (B
Af PeterD
#163774
Du kunne ikke have lavet et bedre valg ;)

Tillykke! :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#163776
Tillykke med købet og thumbs op for tilbagemeldingen :-)

PS: Hvis du har en smartphone eller tablet kan du også inden længe få en del nye funktioner på disse, med den opdaterede Viera Remote app, som Panasonic har på vej. Der kommer en artikel op på forsiden, når appen bliver tilgængelig i de respektive app stores :-)
Af PJ
#163778
Tak for anmeldelsen og tillykke med det. Påtænker selv at investere i en GT50 eller VT50. Opdater os endelig, når du får leget lidt mere med det.

Glæder mig til Flatpanels får testet modellerne. Håber det bliver inden længe, selvom det vælter ind med nye modeller fra alle producenterne.
#163780
TommyJ skrev:Så hænger GT50 i min stue og jeg må sige: Wuav den klæder væggen 8) Selv konen synes, den er "meget" flottere end den gamle "flade" G11.

GTén blev afhentet hos AV-Connection i Sønderborg (tak til Mads), som er et sted hvor jeg helt sikkert kommer igen. Super fin betjening.

Hvordan er den så, den nye GT50. Den har jo fået super anmeldelser i England (avforums.com) og i Tyskland (areadvd.de).

Jeg er ikke blevet skuffet. Pakket ud og hængt op på 30 min. (tak til Brian for god hjælp - som iøvrigt kom hjem med den nye XT50 - som skal hænges op hos ham i dag lørdag :D ) og tilsluttet min AV reciever og så skal jeg love for, at øjnene bliver forkælet.

Det er et fantastisk TV, derom er der ingen tvivl - selvom jeg ikke er expert - men mine øjne lyver ikke.

Når GT50 er tændt er den helt stille og billedet står fantastisk. Det gælder både alm. tv og især på bluray, som jeg allerede glæder mig til at se igen i dag, med vennerne fra Syvsten (Termo bliver misundelig :p ).

Jeg har sat GTén til THX mode og har endnu ikke "leget" med alle de mange indstillingmuligheder GTén har indbygget. Jeg vil måske vente til Flatpanels.dk har testet GT og så prøve jeres indstillinger på mit TV.

Men jeg er meget tilfreds med, at jeg slog til, da AV-Connection fik deres første GT50 hjem. Det er lidt fedt, at være en af de første med et så fedt Tv og jeg er sikker på, at vennerne står i kø til El Classico næste lørdag (B
Oplever du nogen form for buzzzing fra strømforsyningen?
Af KeWa
#163788
Tillykke. Overvejer selv netop 50gt50. Hvordan klarer tv'et genskin?
Af Crille
#163793
Rasmus, hvor stor forskel tror du der er på VT30 og VT50?
Brugeravatar
Af herbstmeister
#163797
Crille skrev:Rasmus, hvor stor forskel tror du der er på VT30 og VT50?
Har set en VT30 og en GT50 hænge ved siden af hinanden, og der er en synlig forbedring af bl.a. sortniveau.

Så VT50 vil nok være et pænt skridt op i forhold til VT30.
Af Crille
#163805
Det er da typisk:D man kan da ikke have de '' bedste '' i særlig langtid før der er kommet noget meget bedre :D
Af TommyJ
#163835
Rasmus Larsen skrev:Tillykke med købet og thumbs op for tilbagemeldingen :-)

PS: Hvis du har en smartphone eller tablet kan du også inden længe få en del nye funktioner på disse, med den opdaterede Viera Remote app, som Panasonic har på vej. Der kommer en artikel op på forsiden, når appen bliver tilgængelig i de respektive app stores :-)
Tak for information. Det vil jeg holde øje med.
Af PeterD
#163838
Tillykke med tvet!!

Dejligt endelig at læse en brugeranmeldelse af et fremragende nyt tv igen....

...bevares altid rart at læse Rasmus' test, men det er fedt at få en brugeranmeldelse fra--nå ja-- læserne
#163851
fredizy skrev:
TommyJ skrev:Så hænger GT50 i min stue og jeg må sige: Wuav den klæder væggen 8) Selv konen synes, den er "meget" flottere end den gamle "flade" G11.

GTén blev afhentet hos AV-Connection i Sønderborg (tak til Mads), som er et sted hvor jeg helt sikkert kommer igen. Super fin betjening.

Hvordan er den så, den nye GT50. Den har jo fået super anmeldelser i England (avforums.com) og i Tyskland (areadvd.de).

Jeg er ikke blevet skuffet. Pakket ud og hængt op på 30 min. (tak til Brian for god hjælp - som iøvrigt kom hjem med den nye XT50 - som skal hænges op hos ham i dag lørdag :D ) og tilsluttet min AV reciever og så skal jeg love for, at øjnene bliver forkælet.

Det er et fantastisk TV, derom er der ingen tvivl - selvom jeg ikke er expert - men mine øjne lyver ikke.

Når GT50 er tændt er den helt stille og billedet står fantastisk. Det gælder både alm. tv og især på bluray, som jeg allerede glæder mig til at se igen i dag, med vennerne fra Syvsten (Termo bliver misundelig :p ).

Jeg har sat GTén til THX mode og har endnu ikke "leget" med alle de mange indstillingmuligheder GTén har indbygget. Jeg vil måske vente til Flatpanels.dk har testet GT og så prøve jeres indstillinger på mit TV.

Men jeg er meget tilfreds med, at jeg slog til, da AV-Connection fik deres første GT50 hjem. Det er lidt fedt, at være en af de første med et så fedt Tv og jeg er sikker på, at vennerne står i kø til El Classico næste lørdag (B
Oplever du nogen form for buzzzing fra strømforsyningen?
Nej, jeg har haft skruet helt ned for lyden og må sige, at jeg er meget positivt overrasket. GT50 er et meget stille TV.

Det må Panasonic have arbejdet seriøst med, for det har da før været et stort problem - kan jeg se på dette forum.
Af TommyJ
#163855
KeWa skrev:Tillykke. Overvejer selv netop 50gt50. Hvordan klarer tv'et genskin?
Jeg har en ret lys stue, hvor der er mulighed for meget genskin. Min oplevelse er, at GT50 har samme problem, som alle plasma skærme har, nemlig at der kan forekomme en del genskin. Dog vil jeg sige, at i forhold til min gamle G11, så klarer GT50 sig meget, meget bedre. Jeg har mulighed for, at mørklægge min stue rimelig meget, så når solen skinner fra en bestemt retning, så gør jeg det og så står billedet super flot :)

Jeg har set en del superliga i weekenden og det er en fed fornemmelse, med en skærm som GT50 og så TV2Sport og 3+ i HD 8)
Af TommyJ
#163856
PeterD skrev:Tillykke med tvet!!

Dejligt endelig at læse en brugeranmeldelse af et fremragende nyt tv igen....

...bevares altid rart at læse Rasmus' test, men det er fedt at få en brugeranmeldelse fra--nå ja-- læserne
Tak, PeterD.
Jeg vil følge op med flere informationer, når jeg rigtigt begynder at lege med GT50. Jeg har f.eks først lige i dag etableret forbindelse til Smart TV delen (det var nemt - da det foregår trådløst) og jeg har ikke set 3D endnu og det ser jeg meget frem til. Det var en af grundene til, at jeg valgte GT50, da 3D skulle være super flot på dette TV - ifølge de udenlandske test der er lavet af GT50.