Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#134337
Jeg havde egentlig udset mig et 50" samsung plasma 7705 og ville have brugt El-gigantens rentefrie kampagnelån på denne model. Jeg har gysserne liggende, men vil hellere fyre disse af på turen til USA til sommer, så et rentefrit lån kunne være ganske passende, da min 7 år gamle 32" Medion fladskærm efterhånden trænger til at stå i soveværelset og se grimt ud. :)

El-giganten påstår nu, at man ikke kan bruge dette rentefrie lån på varer angivet med "internetpris" bestilt via deres Collect@store og at dette rent faktisk står på deres hjemmeside! Det kan jeg så ikke finde. Desuden har jeg en email fra deres kundeservicecenter om, at jeg faktisk godt kan bruge det rentefrie lån på deres collet@store ordning på netop en vare angivet med netop "internetpris".
Desværre koster dette tv cirka 14.900 kr i butikken, mens det kun koster 9579 kr på deres webshop pga. dette skønne misfoster kaldt "internetpris". Woohoo!

Kan I finde noget info på deres side om, at man ikke kan bruge deres rentefri kampagnelån til varer bestilt via collect@store?

Kan I overhovedet finde nogle betingelser om brugen af lånet overhovedet udover, at det skal bruges i den butik, lånet er udstedt til? :)



Afslutningsvis vil jeg fortælle, at jeg ikke har haft nogle skumle bagtanker med at udnytte det rentefrie lån på deres collect@store pga. de billigere priser - overhovedet! For el-giganten opgiver jo ikke butikspriserne ved siden af deres internetpriser, så jeg har simpelthen ikke anet, at tvet koster over 5000 spir mere i butikken (hvor det ikke engang er udstilingsmodel!).
Af torak
#134338
Da jeg kiggede på det for en uge siden stod der at tilbuddet ikke gjaldt deres internet priser.
Af Jodle
#134340
torak skrev:Da jeg kiggede på det for en uge siden stod der at tilbuddet ikke gjaldt deres internet priser.
Hvor pokker ser du det henne? For så skal jeg have bestilt tid hos optikeren! Jeg har gloet og ledt til øjenæbler var ved at trille ud. :/
Af Jodle
#134345
Fyrst Walther skrev:Det står faktisk også med rødt nederst på siden her:

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH ... EuBZcJz00P
Hm! Den flash er delt op i flere bidder, som giver forskellige url-henvisninger alt efter hvornår man klikker på den. Hver gang er jeg blevet kastet direkte til ekspresbanks hjemmeside medmindre jeg klikke meget hurtigere i flashen efter flashens begyndelse, hvilket jeg lige har erfaret nu.

Så er den ged barberet! Takker. :)
Af selliah
#134351
Citat "Bemærk: Prisen på varer markeret med teksten "Internetpris" på hjemmesiden, gælder kun ved handel på hjemmesiden. De særligt markeret priser er derfor ikke er gældende i vores varehuse og ikke kan kombineres med denne kampagne."

Havde selv overset det da jeg ville købe en computer derinde, ved senere overvejelse fandt jeg så ud af at den forskel de havde i prisen gjorde at jeg bare kunne købe computeren med en kredit aftale med banken og få den billigere O_O
Af Scoppy
#134352
Jeg har tidligere stået i ElElefanten i Hillerød og set på et Samsung TV som de ville have mere for end deres pris på www. Sælgeren ville ikke sælge det til internetprisen. Men da jeg så fortalte ham at det var jo ikke noget problem for mig at stå ved hans side og bestille den på nettet og gå ud og hente den. Så ændrede manden sjovt nok mening. De skal blot trykkes lidt på maven og have forståelse for hvor latterligt det er.

Prøv blot at presse dem lidt :)
Af torak
#134353
Ellers kan du også prøve expert.dk Her kan du også afbetale med 0% rente. Deres internet priser bliver dog stortset aldrig opdateret, så ring og hør hvad tvet koster hvis du finder et du vil have. Jeg kiggede på 2 modeller da jeg ville købe, begge kostede 3000mindre end angivet på deres internetside.

Sælgeren dernede sagde også at de havde sagt det videre, men at der åbenbart ikke sker så meget.
Af Jodle
#134363
torak skrev:Ellers kan du også prøve expert.dk
...
Sælgeren dernede sagde også at de havde sagt det videre, men at der åbenbart ikke sker så meget.
Mjaeh.. Jeg har godt nok luret deres webshop og deres priser er forholdsvis høje hvad angår deres panasoic plasmaer. Men jeg kigger lige i deres biks på nørrebrogade i morgen når jeg drøner på arbejde. Tak for tippet. :)


Edit:

Skal jeg formode at Experts Samsung PS51D7005DKXXE er identisk med PS50C7705? For google giver godt nok ikke mange hits på førstnævnte model.
Af Mysen
#134364
Jodle skrev: Skal jeg formode at Experts Samsung PS51D7005DKXXE er identisk med PS50C7705? For google giver godt nok ikke mange hits på førstnævnte model.
Nej. Afløseren til PS50C7705 hedder PS51D8005. Den PS59D7005 på experts hjemmeside er afløseren til C7705's lillebror PS58C6505. - 2011 versionen har dog fået 3D.

Afløseren til C7705 er på dette link
Af Jodle
#134365
Mysen skrev:Nej. Afløseren til PS50C7705 hedder PS51D8005. Den PS59D7005 på experts hjemmeside er afløseren til C7705's lillebror PS58C6505. - 2011 versionen har dog fået 3D.

Afløseren til C7705 er på dette link
Aha. Jeg kan ikke rigtig finde specs på PS51D7005DKXXE eller blot PS51D7005.
Af Jodle
#134376
PhDream skrev:Der står bl.a. "... og gælder kun køb i vores varehuse". Her:
Læste du hele tråden inden du svarede? ;)
Af PhDream
#134377
Jodle skrev:
PhDream skrev:Der står bl.a. "... og gælder kun køb i vores varehuse". Her:
Læste du hele tråden inden du svarede? ;)
Nej. ;)

Ligesom de mange andre brugere, som efterhånden har oprettet hundredevis af "Hjælp mig, jeg skal købe et nyt tv"-tråde, indeholdende tusindvis af indlæg, omhandlende samme emne, uden selv at læse ét eneste af de førnævnte, føler jeg, at jeg godt kan tillade mig at skrive et indlæg, selv om nogen allerede har skrevet det samme eller svaret på det oprindelige spørgsmål.